میثم کزازی، مانی قندی،اخبار موسیقی،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

ادای احترام به درگذشتگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی

17 اردیبهشت 1399 12:21 ق.ظ ایران

میثم کزازی و مانی قندی از روند تولید موزیک‌ویدیوی “خداحافظ” می‌گویند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک : میثم کزازی که در نخستین تجربه سینمایی خود سال گذشته فیلم سینمایی “شین” را به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی کارگردانی کرد، به‌تازگی موزیک‌ویدیوی “خداحافظ” را به تهیه‌کنندگی ‌مانی قندی ساخت که انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی با استقبال زیادی همراه شده است.

او  ابتدا درباره وضعیت اکران فیلم “شین” گفت: موضوع و ساختار “شین” به نحوی نیست که به نمایش آنلاین آن فکر کنیم، برای همین برای اکران عمومی آن پس از بازگشایی سینماها برنامه‌ریزی کردیم.

 

 

این کارگردان در ادامه‌ درباره ورودش از کارگردانی سینما به فضای موسیقی و کارگردانی موزیک‌ویدیو “خداحافظ” توضیح داد: من فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی و موسیقی هستم. از نظر من تفاوتی بین این دو وجود ندارد و کیفیت و محتوا، اولویت دارند.

کزازی ادامه داد: چون‌ بحث یادبود درگذشتگان سقوط هواپیمای اوکراینی مطرح بود، باید تمام تلاشم را می‌کردم تا کاری را بسازم که در‌خور این عزیزان باشد. با حمایت مانی قندی تهیه‌کننده و ایمان حجت آهنگساز به کلیت ساخت کلیپ رسیدیم. انصافاً تهیه‌کننده دستمان را برای تولید اثری خوب، کاملاً باز گذاشت و البته تصور خودم نیز این بود که باید به نگاه مخاطب احترام بگذاریم.

قندی تهیه‌کننده این موزیک‌ویدیو، تهیه‌کنندگی فیلم کوتاه “دختر خوب” به کارگردانی راحله کرمی و “چه زود عادت می‌کنیم” به کارگردانی میثم کزازی را در کارنامه دارد و تهیه‌کننده فیلم “تی وی” و انیمیشنی با موضوع صلح جهانی نیز هست که در مرحله‌ تولید دارد.

او در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره موزیک‌ویدیوی “خداحافظ” گفت: تهیه و تولید این موزیک‌ویدیو واقعاً دست کمی از یک فیلم کوتاه نداشت، اما عرقی که به آن‌ داشتم موانع را هموار کرد و تمام تلاشم را کردم تا کار به نتیجه مطلوب برسد.

قندی افزود: همراهی من با این پروژه از جایی آغاز شد که ایمان حجت موزیسین و آهنگساز روی ترانه‌ای از محبوب مهرانی کاری به‌شدت احساسی ساخت. پس از پیوستن من به این مجموعه، با علم به این که انگیزه‌ مالی در چنین نیتی جایی ندارد، همچنین من هم مانند دیگر هم‌وطنان از سانحه هواپیما متأثر بودم، قرار بر حمایت و همکاری گذاشتیم.

این تهیه‌کننده ادامه داد: ایمان حجت کار را با ارکستری بزرگ، متشکل از نوازندگان زبده و حرفه‌ای ارکستر سمفونیک تهران، ضبط کرد. برای خواندن اثر از سه جوان جویای نام، خوش‌صدا و مستعد استفاده شد و این پله‌ اول در این پروژه بود. برای بهتر ارائه شدن کار به ساخت ویدیو نیاز بود که از میثم کزازی کارگردان جوان سینما که پیش از شیوع کرونا جنجالی‌ترین و پرحاشیه‌ترین فیلم را در جریان اکران‌های جنبی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به همراهی شهاب حسینی داشت، دعوت به همکاری شد و او پس از شنیدن نیت و موضوع کلیپ همدلی و همراهی خود را اعلام کرد و مشغول به کار شد. در نهایت موزیک‌ویدیو با گروهی بالغ بر 30 نفر با بهترین امکانات روز سینما و استانداردهای بسیار بالا ضبط شد.

قندی بیان کرد: به‌نوبه خودم سعی کردم با حمایت همه‌جانبه از این اثر، در هر چه‌بهتر تولید شدن کار و رعایت شان و احترام مخاطب و از همه مهم‌تر عزیزان ازدست‌رفته و بازماندگان محترمشان شریک باشم.

قندی درباره مجوزهای لازم برای انتشار این موزیک‌ویدیو بیان کرد: موزیک‌ویدیوی “خداحافظ” با مجوز دفتر شعر و موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم‌اینک در سایت‌های رسمی موسیقی کشور قابل تماشا است.

امین بانی هوای دوری