مهراد جم ٬ اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی ایران ٬ واوموزیک

اولین کنسرت «مهراد جم» در کیش برگزار می‌شود

1 بهمن 1398 7:48 ق.ظ ایران

خواننده جوان موسیقی پاپ کشور، اولین اجرای زنده خود را برگزار می‌کند.«مهراد جم» ۴ بهمن ۱۳۹۸ در تالار شهر جزیره کیش روی صحنه می‌رود تا پس از کش و قوس‌های فراوان، برای اولین بار کنسرت برگزار کند. فروش بلیت‌های این برنامه از ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه (۱ بهمن) از طریق سایت PlusConcert انجام خواهد شد. بلیت‌های این کنسرت از ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک «مهراد جم» یکی از چهره‌های جدید موسیقی پاپ کشور است که از اسفندماه ۱۳۹۷ فعالیت رسمی خود را در همکاری با «مسعود جهانی» آغاز کرد و پس از انتشار چند آهنگ، مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. در ماه‌های اخیر، برگزاری کنسرت این خواننده نقل محافل موسیقایی بود و گفته می‌شد برخی مشکلات داخلی باعث تعویق در زمان روی صحنه رفتن مهراد جم شده است. پیش از این، مسعود جهانی خودش، هادی حسینی و میثم ابراهیمی را به عنوان عوامل سهیم در پروژه‌ی موسیقایی مهراد جم معرفی کرده بود. حالا با حل شدن اختلاف نظرهایی که به وجود آمده بود، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که کنسرت این خواننده در تهران، اواخر بهمن یا اوایل اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

«نامرد بودی» و «گل بی گلدون» اولین آهنگ‌های منتشر شده با صدای مهراد جم هستند که به فاصله ۱۰ روز در اسفندماه سال گذشته منتشر شدند. اما بیشتر مخاطبین او را با آهنگ‌های «شمال»، «غمت نباشه» و «شیک و پیک» می‌شناسند که در اردیبهشت و تیر ۱۳۹۸ به انتشار رسیدند. او همچنین شب یلدای امسال، خوانندگی تیتراژ برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیا را تجربه کرد و آهنگ «گل شقایق» را برای این برنامه خواند. «خیالت راحت»، «خوابم برد»، «دلمو بردی»، «سردار» و «هواییتم»، دیگر آثار منتشر شده با صدای مهراد جم هستند که تنظیم، میکس و مسترینگ همه‌ی آن‌ها را «مسعود جهانی» بر عهده داشته است. حجم تبلیغات انجام شده برای آثار این خواننده در فضای مجازی، مثال‌زدنی بوده است.

امین بانی هوای دوری