جشنواره‌ی هنر و موسیقی دره کواچلا ،اخبار موسیقی،اخبار موسیقی جهان

این، آن آینده‌ای نیست که ما می‌خواستیم اما تمرکز اصلی بر سلامت است

25 خرداد 1399 6:24 ق.ظ جهان

جشنواره‌ی هنر و موسیقی دره کواچلا که پیش‌تر به دلیل شیوع کرونا از آوریل (فروردین-اردیبهشت ۹۹) به اکتبر (مهر-آبان ۹۹) موکول شده بود، لغو شد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، مسئولان برگزاری رویداد هنری کواچلا روز پنجشنبه در بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر عنوان کردند: نظر به رهنمودهای بهداشتی مستمر از سوی مقامات ریورساید، جشنواره کواچلا ۲۰۲۰ در ماه اکتبر نیز برگزار نخواهد شد. این آن آینده‌ای نیست که ما می‌خواستیم اما تمرکز اصلی همچنان بر حفظ سلامت طرفداران، کارکنان، هنرمندان، شرکا و دیگر دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره خواهد بود.

به استناد بخش دیگری از این بیانیه، دوره بعدی جشنواره موسیقی و هنر دره کواچلا در دو نوبت ۹ تا ۱۱ آوریل ۲۰۲۱ (۲۲-۲۰ فروردین ۱۴۰۰) و ۱۶ تا ۱۸ آوریل ۲۰۲۱ (۲۹-۲۷ فروردین ۱۴۰۰)، برگزار خواهد شد.

کواچلا یک جشنواره سالیانه موسیقی و هنر است که در دره کواچلا واقع در صحرای کلرادو، برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در این رویداد، هر ساله شاهد اجرای بزرگترین و پرطرفدارترین چهره‌های صنعت موسیقی در ژانرهای مختلف از پاپ، راک و ایندی گرفته تا هیپ‌هاپ هستند. این جشنواره در دو دهه فعالیت خود میزبان خوانندگان نام‌آشنایی چون باب دیلن، بیانسه و ردیوهد بوده است. سال گذشته خوانندگان سرشناسی ازجمله جنل مونی، بیلی آیلیش، کید کادی، بلک پینک در این رویداد حضور داشتند.

امین بانی هوای دوری