هادی رستمی ،اخبار موسیقی،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

برگزاری کنسرت خیابانی

8 اردیبهشت 1399 2:03 ب.ظ ایران

 خواننده موسیقی محلی و فولکلور از آمادگی خود برای برگزاری کنسرت خیابانی به صورت رایگان برای جشن شکست کرونا در کشور سخن گفت.

 

 

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، هادی رستمی خواننده شهیر کردی و خالق آهنگ “داگه”(مادر) برترین اثر ارکسترال صدا و سیمای ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور بالا بردن روحیه، ایجاد فضای شاد و پشت سر گذاشتن قرنطینه طولانی مدت خانگی تصمیم داریم پس از شکست کرونا و در صورت صدور مجوز، تور کنسرت خیابانی رایگان در تهران و شهرهای کردنشین برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: بی شک خبر شکست کرونا، جشن ملی را به همراه خواهد داشت و حالا پس از برگزاری ده ها تور در کشورهای نظیر فرانسه، اسپانیا، بلژیک، صربستان و… مایلم در روزهای جشن ملی، سهم کوچکی در شاد کردن مردم کشورم داشته باشم.

برنده چندین دوره فستیوال موسیقی محلی گفت: بیماری کرونا نه تنها نوروز امسال را تحت الشعاع قرار دارد بلکه باعث شد فاصله و ارتباط مردم با یکدیگر کمتر و محتاط تر شود برهمین اساس هر هنرمندی وظیفه دارد از استعداد و ظرفیت خود برای روزهای پساکرونا استفاده کند تا روزهای تلخ کرونایی زودتر از یاد جامعه بیرون رود.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از هنرمندان، خود را برای جشن ملی شکست کرونا آماده می کنند، افزود: این روزها جامعه پزشکی و پرستاری کشور وظیفه سلامت جسمی مردم را برعهده گرفته، فردا ما هنرمندان هستیم که وظیفه داریم روحیه جامعه را بالا برده و نشاط را در کشور بسط وگسترش دهیم.

هادی رستمی خاطر نشان کرد: امیدواریم مسئولان استانی و کشوری همکاری های لازم برای صدور مجوز کنسرت های خیابانی به خصوص در شهرهای کردنشین را در روزهای پساکرونا فراهم کنند.

امین بانی هوای دوری