محمد اله یاری ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،vavmusic

بعد از مسیح و آرش و مهدی جهانی، خوانندگان زیرزمینی دیگر هم مجوز خواهند گرفت؟

3 مرداد 1399 6:50 ق.ظ ایران

محمد اللهیاری، با تاکید بر این‌که هرکس در عرصه موسیقی فعالیت می‌کند، طبیعتا دوست دارد در چهارچوبِ قوانین و ضوابط کشورش فعالیت خود را ادامه بدهد، از سیاست جذب حداکثری دفتر موسیقی در این زمینه خبر داد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، در موسیقی کشور، اتفاق بسیار خوبی که در شش هفت ساله گذشته رخ داده، مجوز گرفتن بسیاری از خوانندگان زیرزمینی، مانند مسیح و آرش، معین زد و مهدی جهانی بوده است.

در گفت‌وگو با محمد اللهیاری فومنی، مدیرکل دفتر موسیقی، از او درباره روندِ مجوز دادن به خوانندگان زیر زمینی پرسیدیم که پاسخ داد: «همه افرادی که در داخل کشور زندگی می‌کنند، به طور طبیعی باید از این حق برخوردار باشند که از تمامی امکانات کشور استفاده کنند.»

او تاکید کرد: «موضوع مجوز، یک امتیاز نیست، بلکه یک حق شهروندی است. آن کسی که فعالیت می‌کند، طبیعتا دوست دارد در چهارچوبِ قوانین و ضوابط کشورش فعالیت خود را ادامه بدهد. زمانی که درباره نسل جوانی که تاثیرگذار است و تعداد زیادی همراه کننده دارد، صحبت می‌کنیم، طبیعی است که باید به آن‌ها بها بدهیم.»

اللهیاری فومنی همچنین گفت: «رهبر معظم انقلاب نیز بارها به موضوع جذب حداکثری تاکید کرده‌اند و همه ما در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنیم، باید این نگاه را داشته باشیم.»

امین بانی هوای دوری