بنیاد شعر و ادب و انجمن موسیقی درگذشت «افشین یدالهی» را تسلیت گفتند

25 اسفند 1395 9:49 ق.ظ ایران

بهرام جمالی – مدیرعامل انجمن موسیقی ایران- در پیامی، درگذشت افشین یداللهی – شاعر و ترانه‌سرا – را به جامعه ادبی و خانواده او تسلیت گفت.

 

متن پیام تسلیت او به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

رحلت دوست مهربان، شاعر و ترانه‌سرای سرشناس کشورمان، مرحوم افشین یداللهی موجبات حزن و اندوه جامعه ادبی بویژه دوست‌داران وی را فراهم آورد.

این ضایعه را به عموم هموطنان عزیز، بویژه جامعه فرهنگ و هنر کشور تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن زنده‌یاد علو درجات، آمرزش و آرامش و برای خانواده محترم ایشان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.»

همچنین در پیام دیگری بنیاد شعر و ادبیات داستانی نیز این ضایعه را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:
«افشین یداللهی یکی از ترانه‌سرایانی بود که در دهه 700 در جان گرفتن دوباره تصنیف و ترانه، نقش ویژه‌ای داشت. این نقش در کنار تأثیرگذاری او در تربیت نسل جوان ترانه‌سرا با برگزاری مداوم جلسات خانه ترانه وی را به یکی از مؤثرترین چهره‌های ترانه‌سرایی روزگار ما تبدیل کرده بود.

درگذشت او در سال‌هایی که می‌توانست اوج شکوفایی وی و تاثیرگذاری بیشترش در جریان ترانه‌سرایی باشد، دردی فراموش‌نشدنی و ضایعه‌ای بزرگ است.

بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان ضمن عرض تسلیت به جامعه ادبی و هنری کشور، برای خانواده آن مرحوم، صبر و شکیبایی آرزومند است.»

افشین یداللهی بامداد امروز (چهارشنبه، 25 اسفندماه) در سن 48سالگی و در یک سانحه تصادف از دنیا رفت.

امین بانی هوای دوری