بنیامین بهادری، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،vavmusic

بنیامین بهادری در فیلم “موافقت اصولی” بازی می‌کند

3 شهریور 1399 12:56 ق.ظ ایران

“موافقت اصولی” به کارگردانی امیرپورکیان و تهیه‌کنندگی سید ضیاء هاشمی هم‌اکنون در مرحله تدوین قرار دارد و به زودی آماده اکران عمومی خواهد شد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، امیرپورکیان تهیه‌کننده و کارگردان سینما با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد ویدئویی که چندی پیش با عنوان رقص بدل محمود احمدی‌نژاد در خیابان‌های تهران در فضای مجازی منتشر شد، سکانسی از فیلم جدیدش با عنوان “موافقت اصولی” است که در آن بهاره افشاری به همراه بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ در کنار شخصی با گریم شبیه احمدی‌نژاد بازی کرده‌اند.

 

در این فیلم علاوه بر بهاره افشاری و بنیامین بهادری، علی استادی، ویدا جوان و بیتا فرهی نیز نقش‌آفرینی کرده‌اند.

“موافقت اصولی” دومین تجربه بازیگری بنیامین بهادری پس از فیلم “سلام بمبئی” به کارگردانی قربان محمدپور و بازی محمدرضا گلزار است.

“سلام بمبئی” فیلمی عاشقانه است که در هند ضبط شد و و فضای آن متناسب با فیلم‌های آن کشور بود اما با اعلام سید ضیاء هاشمی تهیه‌کننده “موافقت اصولی”، این فیلم مضمونی اجتماعی دارد که کمی نگاه طنز به موضوعات مختلف به مسائل و مشکلات اجتماعی و سیاسی دارد.

“موافقت اصولی” به کارگردانی امیرپورکیان و تهیه‌کنندگی سید ضیاء هاشمی هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد و به زودی آماده اکران عمومی خواهد شد.

امین بانی هوای دوری