بهنام بانی: برای این کنسرت و این صحنه‌ها لحظه شماری می‌کردم

23 مرداد 1396 5:22 ق.ظ گزارش ها

نخستین کنسرت بهنام بانی ۲۰ مرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و پس از آن نیز این خواننده طی شش شب روی صحنه خواهد رفت.

 

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک ، بهنام بانی که با رکوردشکنی چشم‌گیر برنامه‌های کنسرت‌هایش را آغاز کرده، بلیت‌های ۱۲ سانس اجرایش در کمتر از چهار ساعت به طور کامل به فروش رسید.

بانی در اولین کنسرت و پس از استقبال چشمگیر مخاطبان در همخوانی با او، از این صحنه به عنوان یکی از آرزوهایش یاد کرد.

بهنام بانی پیش از این درگفتگو با رسانه نوا درخصوص این کنسرت گفت: از ۵ مرداد سال گذشته با حامد برادران یک برنامه ریزی یک ساله انجام دادیم و طبق آن جلو رفتیم. الان که یک سال از آن روز می‌گذرد با استقبالی که مردم از اولین کنسرت کردند جواب آن برنامه ریزی را گرفتیم. البته این استقبال مردم وظیفه من و اعضای گروه را بسیار سخت‌تر کرده است.

در کنسرت بهنام بانی قطعاتی همچون «علاقه خاص»، «من یه دیوونم»، «چی بگم»، «همه دنیام»، «عاشقم کرده»، «بَسّمه» و «اخماتو وا کن» اجرا شد که هرکدام در زمان انتشار با استقبال بالا و خاص مخاطبان موسیقی همراه شده بود.

همچنین اعضای ارکستر این خواننده جوان به رهبری و سرپرستی حامد برادران را علیرضا ثنایی، میلاد جوزی، علیرضا الیاسوند، اکبر شهریاری، هومن آزما، صالح کیوان، احسان رنجور، کیان دارات و هادی جداری تشکیل می‌دهند.

شایان ذکر است، کنسرت بهنام بانی به تهیه‌کنندگی موسسه آوای فروهر به مدیریت محمد حاتم پور برگزار می‌شود. بهنام بانی در ادامه ۲۵، ۲۶، ۲۸ و ۲۹ مرداد نیز روی صحنه خواهد رفت.

علی لهراسبی بارون میزنه