علی ثابت‌نیا ،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران، واوموزیک،vavmusic

تازه‌ترین مجمع عمومی انجمن موسیقی ایرانی برگزار شد

27 آذر 1399 2:31 ب.ظ ایران

تازه‌ترین مجمع عمومی انجمن موسیقی ایرانی با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل دفتر موسیقی، هیأت امنا، مدیر عامل، بازرس قانونی و حسابرس مستقل انجمن موسیقی ایران و اعضای کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری برگزار شد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، در این جلسه «علی ثابت‌نیا» -مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و بازرس قانونی- گزارش عملکرد انجمن را براساس استانداردهای حسابرسی ارائه کردند و در ادامه حسابرس مستقل نیز گزارش خود را ارائه کرد و براساس گزارش مذکور، تکالیف قانونی انجمن تعیین و ابلاغ شد.

مدیر عامل انجمن موسیقی ایران در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های انجمن موسیقی در زمینه اجرای جشنواره‌های موسیقی، حمایت از اجراها و آلبوم‌های موسیقی، حمایت از انتشار کتاب و فعالیت‌های موسیقی در استان‌ها ارائه کرد.

وی همچنین گزارشی از فعالیت‌های انجمن‌های موسیقی استان‌ها در زمینه برگزاری جشنواره، کنسرت موسیقی، بزرگداشت هنرمندان و تولید آلبوم در سال ۱۳۹۸ را ارائه داد.

بنا به اعلام روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد، مجمع عمومی موسسات و انجمن‌های مرتبط با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور انسجام و انضباط اداری و مالی بیشتر از سال ۱۳۹۷ به صورت مداوم و منظم و با رعایت کلیه قواعد و استانداردهای قانونی برگزار می‌شود و تکالیف قانونی هر موسسه نیز توسط کمیته حسابرسی تا حصول نتیجه پی گیری خواهد شد.

امین بانی هوای دوری