تبریک آقای خواننده به نابغه های زنده

5 فروردین 1396 4:03 ب.ظ ایران

اولین کنسرت گروه موسیقی «پالت» در چهارمین شب از تعطیلات نوروزی با حضور پر تعداد طرفداران این مجموعه در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

 

تازه ترین کنسرت گروه موسیقی «پالت» جمعه شب چهارم فروردین توسط موسسه صوت «آوای هنر» با حضور پر تعداد مخاطبان و طرفداران و اجرای قطعات منتخب این گروه به خوانندگی امید نعمتی در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

امید نعمتی خواننده گروه «پالت» بعد از اجرای سه قطعه «تمام ناتمام» (تیتراژ سریال لیسانسه ها)، «یادگار دوست» از آلبوم «آقای بنفش» و «والس شماره ۱» ضمن تبریک عید نوروز و فرا رسیدن سال نو بیان کرد: به نظر می آید که امسال خیلی خیلی بهتر از سال گذشته باشد و باید به آن عزیزانی که زنده ماندند تبریک بگویم که وارد سال جدید شدند. چون با این حساب مرگ بزرگان ما همه در حال از دست رفتن بود. من امیدوارم نوابغ سرزمین ما ایران امسال به جای اینکه از این دنیا بروند به دنیا بیایند تا با تولدشان روی زمینی که در حال نابودی است تاثیر بگذارند.

وی ادامه داد: به هر صورت امسال بسیار خوشحالیم که در ایام عید نوروز کنار شما عزیزان در تهران حضور داریم و باید اعتراف کنیم که امشب با انرژی بسیار مضاعفی که به ما دادید سرحال آمدیم و امیدوارم کنار هم برنامه ها را طوری اجرا کنیم که به همه ما خوش بگذرد.

«لیلی» از آلبوم «شهر من بخند»، «باز باران» و اجرای سه قطعه از جمله «مثلث» به خوانندگی مشترک امید نعمتی و مهدی ساکی بخش های بعدی کنسرت نوروزی گروه «پالت» در برج میلاد بودند که امید نعمتی بین اجرای قطعات از تماشاگران خواست تا به افتخار هوشنگ ابتهاج اسطوره غزل ادبیات ایران از نگاه گروه «پالت» دست بزنند.

«می خندد زندگی»، «خونه مادربزرگه»، «بام تهران» و «لیلی لیلی جان» هم قطعات دیگر اجرا شده در این کنسرت بودند که قطعه «بام تهران» با توجه به حال و هوای متفاوت اجرای گروه نوازندگان متشکل از روزبه اسفندارمز نوازنده کلارینت و ساکسیفون، داریوش آذر نوازنده کنتر باس، مهیار طهماسبی نوازنده ویولنسل، سردار سرمست نوازنده آکاردئون و کاوه صالحی نوازنده گیتار با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

امید نعمتی بعد از اجرای این قطعات با معرفی پیمان حاتمی به عنوانده نوازنده گیتار الکتریک گروه گفت: حین ضبط آلبوم «تمام ناتمام» یک دوستی به نام پیمان حاتمی به ما اضافه شد که با آمدنش گروه جان تازه ای گرفت و امشب او در کنسرت ما حضور پیدا کرده که از شما می خواهم وی را تشویق کنید. البته آرش عاشوری دیگر هنرمندی است که امشب برای اولین بار به عنوان نوازنده پرکاشن در کنار ما قرار گرفته و ما این شانس را داریم که با حضورش بهترین کیفیت قطعات را که خودمان هم قبلا تجربه اش نکرده بودیم، اجرا کنیم.

هوشنگ گلمکانی منتقد سینما و مدیر مسئول مجله فیلم، مجید ملانوروزی مدیر دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهناز جعفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، بابک کریمی بازیگر سینما، نیما جوان مدیر پخش و نشر جوان و علیرضا باذل از جمله مهمانان ویژه اولین کنسرت گروه «پالت» بودند.

اجرای ایرانی قطعه ای از گروه «پالت» که پیش از این با خوانندگی آهنگساز آلمانی به نام گیز بِرت تولیده شده بود، «تا صبح فردا» و «صدایم کن» از دیگر قطعاتی بودند که در کنسرت نوروزی گروه «پالت» برای مخاطبان اجرا شدند. این گروه که طی ماه های گذشته با مدیریت برنامه احسان رسول اف به فعالیت حرفه ای خود در عرصه موسیقی ادامه می دهد، روز ۱۵ فروردین ماه نیز کنسرت دیگری را در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می کند. «آقای بنفش»، «شهر من بخند» و «تمام ناتمام» آثاری هستند که طی سال های گذشته توسط این گروه در بازار موسیقی منتشر شده است.

امین بانی هوای دوری