تحریم صدا و سیما و جشنواره‌های دولتی از سوی کیهان کلهرواو موزیک , رسانه پخش موسیقی آنلاین

  • 8,257 نگاه
  • 0 دیدگاه

خبرهای خوب بسیاری در ماه‌های گذشته در رابطه با کارهای کیهان کلهر این مرد خوشنام موسیقی ایران در جهان به گوش رسیده است. از برگزاری کنسرت شهر خاموش گرفته تا جایزه هنرمند برتر سال ۲۰۱۹ در فستیوال جهانی موسیقی وومکس در فنلاند، اما این خبرهای خوب شایعه حضور کیهان کلهر در جشنواره موسیقی فجر امسال را نیز شامل می شد که با استوری چندساعت پیش او مهر تکذیب خورد و تمام شد.

کیهان کلهر پیرو خبر شایعه حضورش نوشت:

“پیرو شایعات مطرح شده مبنی بر حضور بنده در جشنواره موسیقی فجر امسال، لازم به توضیح می دانم که طبق رویه‌ای که بنا به باورهایم طی چند دهه گذشته داشته ام، نه در صدا و سیما و نه در هیچ جشنواره دولتی حضور نخواهم داشت، تا آنجا که از مشارکت و عضویت در انجمن ها و تشکیلات دولتی و نیمه دولتی مانند خانه موسیقی و غیره نیز پرهیز نموده‌ام.

هدف همیشگی بنده ارتباط مستقیم با مخاطبانم از طرق ممکن بوده و کماکان همین راه را ادامه خواهم داد. بدبختانه زمانه ای شده که نام و اعتبار اشخاص به سهولت دستمایه عده ای برای حفظ منافع شخصی و گروهی که تن به هر کاری می دهند، قرار می‌گیرد.

انتظار از مخاطبان هوشیار این است که هنرمندشان و مشی و اعتقادات او را بیشتر بشناسند. با احترام، کیهان کلهر”

به گزارش ایمنا، در خرداد ۱۳۹۴ و به دنبال ممانعت اداره اماکن نیروی انتظامی از برگزاری کنسرت مشترک کلهر و گروه بروکلین رایدر، کلهر اعلام کرد که دیگر در ایران اجرایی نخواهد کرد. وی تأکید کرد که تا زمانی که فرهنگ و هنر ایران گروگان زورگیری و زورآزمایی جناح‌های سیاسی است و خط مشی مشخصی برای این‌گونه فعالیت‌ها تعریف و اجرا نشده، از انجام هرگونه فعالیت در ایران خودداری خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *