تولید پنج اثر موسیقی در شبکه اشراق ،اخبار موسیقی،اخبار موسیقی ایران

تولید پنج اثر موسیقی در شبکه اشراق

25 اردیبهشت 1399 8:47 ق.ظ ایران

 

پنج اثر موسیقی در واحد شعر و موسیقی مرکز زنجان تولید شد

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ،مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به تولیدپنج اثر موسیقی در واحد شعر و موسیقی مرکز زنجان گفت:قطعه موسیقی فطر بایرامی با موضوع عیدسعیدفطر در واحد شعر، موسیقی و سرود صدا و سیمای مرکز زنجان تولید و آماده پخش شده است.

موسوی افزود:آهنگ ساز، شاعر، خواننده و تنظیم این اثر التفات داودبیگی بوده و به مدت ۲:۳۸ دقیقه تولید شده است.

او ادامه داد: قطعه موسیقی سلام بر قدس باساختاری ارکسترال و با موضوع روز جهانی قدس و با آهنگ سازی احسان جوادی، و تنظیم نوید اقبالی، با اشعارمنتخب شعرا و اجرای گروه سرود کریم اهل بیت به مدت ۵:۳۸ دقیقه تولید و آماده پخش شده است.

 

موسوی ادامه داد:قطعه موسیقی «مست جام عشق» دیگر قطعه ای تولید شده در واحد شعر، موسیقی و سرود صدا و سیمای مرکز زنجان است که
این قطعه موسیقی ساختاری ارکسترال و موضوعی عرفانی دارد.

آهنگ سازی و تنظیم این اثر توسط سعیدپورعلی، با اشعاری ازحکیم هیدجی و خوانندگی هادی امدادی به مدت ۳:۲۵ دقیقه تولید شده است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای زنجان ادامه داد: قطعه موسیقی «باغیشلیان الله» با ساختاری ارکسترال ،با موضوع مناجات‌های ماه مبارک رمضان ، با آهنگ سازی و تنظیم سعیدپورعلی، با اشعاری ازناصر دوستی و خوانندگی مجید موحد به مدت ۴:۳۰ دقیقه تولید شده است.

او گفت:واحد شعر، موسیقی و سرود صدا وسیمای مرکز زنجان همچنین قطعه موسیقی «افطارلیق» را باساختاری فورکلور و محلیبا موضوع آداب و رسوم افطاری در ماه مبارک رمضان تولید و آماده پخش کرده است

موسوی ادامه داد :آهنگ سازی و تنظیم این اثر توسط سعیدپورعلی، با بهره گیری از اشعار ناصر دوستی و خوانندگی رضا روانبخش به مدت ۲:۳۰ دقیقه تولید و آماده پخش شده است.

امین بانی هوای دوری