تیلور سوئیفت تمام صفحات خود را در شبکه‌های اجتماعی پاک کرد

30 مرداد 1396 3:38 ب.ظ جهان

ظاهرا قرار است تیلور سوئیفت خبر بزرگ و مهمی را اعلام کند، یا همانطور که هوادارانش کارهای بزرگ او را «سوئیفتی» می‌نامند به زودی یک کار سوئیفتی دیگر از او ببینیم که احتمالا یک آلبوم تازه است.

 

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک این ستاره‌ی بزرگ موسیقی پاپ تمام صفحات خود را در شبکه‌های اجتماعی پاک کرده است. اگر نام او را در توئیتر، یوتوئوب، اینستاگرام، یا فیسبوک جستجو کنید متوجه می‌شوید که هیچ کدام از پست‌های این خواننده‌ی ۲۷ ساله باقی نمانده و همه پاک شده‌اند. حتی اگر به وب‌سایت شخصی و رسمی او سربزنید تنها یک صفحه‌ی سیاه پیش روی شما باز می‌شود.
این اتفاق روز جمعه ۱۸ اگست (۲۷ مرداد) روی داد و درست مصادف بود با سومین سالگرد اولین نمایش موزیک‌ویدئوی او به نام Shake It Off از آلبوم ۱۹۸۹ . موزیک ویدئوی بسیار موفقی که برای او رکوردی تاریخی به ارمغان آورد.
در حالیکه احتمال دارد این هم‌زمانی تصادفی باشد این فرضیه نیز وجود دارد که تیلور سوئیفت هم به جمع قربانیان هکرهای اینترنتی پیوسته است. به هرحال نمایندگان او هنوز حاضر به پاسخ‌گویی سریع و شفاف به رسانه‌ها نشدند و درخواست CNN را برای ابراز عقیده درباره‌ی این اتفاق رد کردند.
این حرکت دراماتیک هواداران سوئیفت را در شبکه‌های اجتماعی شوکه کرده و هیجان زیادی برای حدس زدن علت این اتفاق و پیش‌گویی اتفاقات بعدی به راه افتاده است. هواداران سوئیفت با هشتک TS6IsComing این ترند را دنبال می‌کنند و پیش‌گویی‌های خود را درباره‌ی ششمین آلبوم استودیویی این ستاره پاپ با یکدیگر سهیم می‌شوند.
آخرین فعالیت موسیقایی سوئیفت همکاری او با زین مالک در قطعه‌ی I Don’t Wanna Live Forever است که ۹ دسامبر سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر شد و برای فیلم داستانی Fifty Shades Darker ساخته شد.
آلبوم «۱۹۸۹» که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد در هفته‌ی اول انتشارش، بیش از ۱٫۲۸ میلیون نسخه فروش کرد و برنده‌ی جایزه‌ی گرمی در گروهِ «بهترین آلبوم سال» شد.

امین بانی هوای دوری