سیروان خسروی

جزئیات تازه از لغو کنسرت سیروان خسروی در قزوین

19 تیر 1398 7:10 ق.ظ ایران

یک روز پس از لغو کنسرت سیروان خسروی در قزوین، جزئیات تازه‌ای از این اجرا منتشر شده است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، کنسرت سیروان خسروی که قرار بود روز ۱۷ تیر در سالن ۲۹ فروردین (آمفی‌تئاتر VIP) شهر قزوین برگزار شود، با اعلام تهیه‌کننده کنسرت لغو شد.

اما پشت پرده لغو کنسرت سیروان خسروی چیست؟

مهران مسگری درباره لغو کنسرت سیروان خسروی در قزوین گفت: علیرغم اینکه تمامی مجوزهای لازم برای برگزاری کنسرت سیروان خسروی در سالن ۲۹ فروردین (آمفی‌تئاتر VIP) شهر قزوین گرفته شده بود، از طرف سازمان عقیدتی ارتش به ما اعلام شد که اجازه برگزاری کنسرت را نداریم و از تحویل سالن به ما امتناع کردند؛ به همین منظور کنسرت آقای خسروی لغو شد.

او مدعی شد که پیش از کنسرت سیروان، کنسرت افرادی همچون بانی و اجرای حامد آهنگی در سالن مذکور برگزار شده بود ولی اخیراً اعلام کردند سالن را برای برنامه سیروان خسروی به ما تحویل نمی‌دهند.

 

در همین باره رییس عقیدتی سیاسی لشکر ۱۶ زرهی قزوین مطرح کرد: اسپانسر برگزار کننده کنسرت سیروان خسروی هیچ قراردادی با لشکر ۱۶ برای واگذاری سالن نداشته است.

حجت الاسلام کربلایی ادامه داد: طی روزهای اخیر برگزاری کنسرت بهنام بانی از خوانندگان معروف کشور در این سالن نشان دهنده این است که ما مخالفتی با اصل برگزاری کنسرت نداشته ایم.

به دنبال پیگیری های اسپانسر برگزار کننده کنسرت، از طریق بازرسی لشکر ۱۶ زرهی به آقای سیروان خسروی اعلام شد برگزاری کنسرت منوط به اخذ مجوز های لازم از سوی دستگاه های ذیربط است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این روز سه شنبه یازدهم تیر ماه نیز موضوع یاد شده از طریق لشکر ۱۶ زرهی مجددا به اسپانسر کنسرت یاد آوری شد که با توجه به عدم ارائه مجوزهای لازم امکان واگذاری سالن میسر نیست.

با توجه به این اظهارات، باید دید که خطا از سوی اعضای تیم سیروان خسروی بوده و یا داستان به صورت دیگری بوده!

امین بانی هوای دوری