علی ثابت‌نیا ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران، واوموزیک،vavmusic

جشنواره ملی موسیقی جوان نهم آبان به پایان می‌رسد

3 آبان 1399 11:38 ق.ظ ایران

مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از صفحه اینستاگرام انجمن موسیقی ایران پخش می‌شود.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان جمعه نهم آبان ساعت 21 به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

علی ثابت‌نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، درباره داوری مرحلۀ نهایی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان گفت: جشنواره روزهای پایانی خود در داوری مرحلۀ نهایی آثار را طی می‌کند. همان مرحله‌ای که هنرمندان در مقابل هیئت داوران به اجرا می‌پرداختند که متأسفانه به خاطر کرونا به صورت آفلاین برگزار شد.

وی اضافه کرد: در بخش داوری موسیقی نواحی، همکارانم در انجمن موسیقی ایران به شهرستان‌ها اعزام شدند و داوری‌ها در آنجا برگزار شد؛ بخش‌هایی مانند خراسان، کردستان، آذربایجان و مازندران که شرکت‌کنندگان بیشتری هم داشتند.

 

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران درباره مراسم اختتامیه توضیح داد: این هفته برای اختتامیه جشنواره موسیقی جوان در تالار وحدت آماده می‌شویم و مراسم نیز روز جمعه نهم آبان، ساعت 9 شب از صفحۀ اینستاگرام انجمن موسیقی ایران پخش می‌شود. با محوریت اعلام نتایج چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان، آیتم‌های جذابی را برای مخاطبان آماده کرده‌ایم. امیدواریم سال آینده این بیماری از بین برود و دوباره بتوانیم همان شور و هیجان را در ایام برگزاری جشنواره و خصوصاً اختتامیه داشته باشیم.

وی در پایان اعلام کرد: عزیزانی که نمی‌توانند برنامه را به صورت آنلاین ببینند، نتایج بعداً بر روی سایت انجمن موسیقی ایران منتشر می‌شود. همچنین برگزیدگان می‌توانند برای تکمیل فرم جوایزشان به سامانۀ بامک مراجعه کنند تا به تدریج جوایز برای آن‌ها ارسال شود.

امین بانی هوای دوری