جشنواره موسیقی ایرج بسطامی تا ۲۵ مهر تمدید شد

11 مهر 1396 12:21 ق.ظ ایران

دبیر سومین دوره جشنواره موسیقی ایرج بسطامی از تمدید مهلت ارسال اثر به این جشنواره خبر داد.

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک ، پیروز ارجمند در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه این دوره از جشنواره با استقبال گسترده هنرمندان مستعد روبرو شده است گفت: دبیر خانه این دوره از جشنواره از یک ماه قبل شروع به کار کرده و از ۶ شهریور که زمان رسمی ارسال بوده تا کنون استقبال گسترده ای از سوی هنرمندان سراسر کشور شده است.

مدیر کل سابق دفتر موسیقی وزارت ارشاد با بیان اینکه زمان ارسال اثر به سومین دوره جشنواره موسیقی ایرج بسطامی تمدید شده است، افزود: زمان رسمی ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ مهرماه بود که بنا به درخواست متقاضیان تمدید شد.

وی ادامه داد: به دلیل درخواست متقاضیان مبنی بر اینکه برای ارسال اثر به این دوره از جشنواره نیازمند زمان بودند، زمان ارسال اثر به مدت ۱۰ روز و تا تاریخ ۲۵ مهرماه در هر دوبخش خواننده منتخب آواز ایرانی و آلبوم برگزیده موسیقی ایرانی تمدید شد.

دبیر سومین دوره جشنواره موسیقی ایرج بسطامی با بیان اینکه این تاریخ آخرین مهلت ارسال اثر است افزود: مطمئنا مهلت ارسال اثر به این جشنواره ۲۵ مهرماه پایان میابد و دیگر تمدید نخواهد شد و به همین مناسبت از همه متقاضان درخواست می شود در موعد مقرر و تا پایان زمان قانونی نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است سومین دوره جشنواره موسیقی بسطامی در دو بخش خواننده منتخب آواز ایرانی و آلبوم برگزیده موسیقی ایرانی توسط موسسه ایرج بسطامی برگزار خواهد شد.

امین بانی هوای دوری