حسین زمان ، اخبار موسیقی

حسین زمان دار فانی را وداع گفت

21 اردیبهشت 1402 12:16 ق.ظ اخبار موسیقی

حسین زمان خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طی روزهای گذشته به دلیل وخامت اوضاع جسمانی اش در بیمارستان بستری شده بود، روز پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، حسین زمان از خوانندگان پیشگام موسیقی پاپ کشورمان که طی روزهای گذشته به دلیل وخامت اوضاع جسمانی‌اش براثر سرطان در بیمارستان بستری شده بود، روز پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.

حسین زمان از جمله هنرمندان شاخص موسیقی پاپ کشورمان است که در هجدهم مرداد سال ۱۳۳۸ در تهران متولد شد. وی پس از پایان تحصیلات متوسطه در تهران و اخذ دیپلم ریاضی از دبیرستان خوارزمی در سال ۱۳۵۶ به دانشگاه راه پیدا کرد و در رشته مهندسی الکترونیک دانشگاه صنعتی اصفهان به تحصیل پرداخت.

این هنرمند فقید که از وی به عنوان یکی از پیشگامان موسیقی پاپ ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی یاد می شود، علاوه بر فعالیت های دانشگاهی خود در حوزه مهندسی، در حوزه موسیقی نیز به فعالیت پرداخت.

«شب دلتنگی – ۱۳۷۶»، «فصل آشنایی – ۱۳۷۷ (مشترک با قاسم افشار، خشایار اعتمادی و علیرضا عصار)»، «گلایه»، «قصه شب – ۱۳۷۸»، «شاپرک – ۱۳۷۹»، «مشق عشق- ۱۳۸۰»، «قصه نگفته – ۱۳۸۵»، «قرار عاشقی – ۱۳۸۸» از جمله آلبوم هایی است که از این خواننده در بازار موسیقی منتشر شده اند.

حسین زمان در سال ۱۳۹۸ بود که پس از حدود ۱۷ سال دوری از صحنه، کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد با ارکستری ۳۰ نفره به رهبری صابر جعفری روی صحنه برد.

امین بانی هوای دوری