حسین زمان،اخبار موسیقی،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،vavmusic

حسین زمان نسبت به عدم ارائه مجوز برای تازه ترین اثرش اعتراض کرد

31 خرداد 1399 7:21 ق.ظ ایران

خواننده شناخته شده موسیقی پاپ از وقفه شش ماهه اخذ مجوز برای تازه ترین اثرش اعتراض کرده و عنوان کرده است که در صورت تاخیر بیشتر، اثر را منتشر می کند.

حسین زمان، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ از وقفه طولانی مدت و به تعویق افتادن مجوز تازه ترین اثرش اعتراض کرده و عنوان کرده است که در صورت تاخیر بیشتر، اثر را بدون توجه به تبعات آن منتشر خواهد کرد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، حسین زمان که گویا مدت هاست برای اثر تازه اش «برادر جان» منتظر مجوز وزارت ارشاد بوده و همچنان در انتظار است، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و یادداشتی را به نشانه اعتراض در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

یادداشت حسین زمان به قرار زیر است:

«شش ماه است صدور مجوز برای ترانه برادرجان معلق مانده. تقریباً هر روز پیگیر بوده‌ام و جواب درست و روشنی دریافت نکرده‌ام. چون پاسخ روشن ندادند و دائم به آینده موکول کردند، صبوری کردم تا بهانه دست کسی ندهم، ولی این صبوری حدی دارد. ترانه برادر جان در کنسرت مرداد سال گذشته مجوز اجرای صحنه‌ای داشت ولی از چهارم دی ماه سال گذشته که درخواست مجوز انتشار دادم من را بی‌جواب گذاشته‌اند. البته در شرایطی که نازل‌ترین کارها در کمتر از یک هفته مجوز می‌گیرند.

قرار نیست به هر قیمتی سکوت نمایم. امروز از شما صدقه نخواهم گرفت. اگر تا هفته آینده من را بی پاسخ بگذارید حق خود می‌دانم ترانه‌ام را بدون توجه به تبعات آن منتشر نمایم.»

گفتنی است ترانه سرای آهنگ برادر جان علی اکبر یاغی تبار است و محمدرضا چراغعلی تنظیم و آهنگسازی آن را به عهده داشته است.

امین بانی هوای دوری