رضا صادقی

حضور پر رنگ بانوان نوازنده در کنسرت رضا صادقی

16 آذر 1397 12:05 ق.ظ ایران

کنسرت پاییزی رضا صادقی پنجشنبه پانزدهم آذر ماه در دو سانس روی صحنه رفت و هواداران این خواننده با سابقه موسیقی پاپ به مرور عاشقانه هایش پرداختند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، رضا صادقی همچون دیگر اجراهایش با یاد و احترام به روح ناصر عبداللهی خواننده فقید موسیقی پاپ برنامه خود را آغاز کرد.

در این کنسرت که با گروه بیست نفره  روی صحنه رفت، قطعاتی مانند احساس رویایی، بخند، ماه و موهات، یه چیزی کمه، منو یادت، حال بارون، دیوونه خونه، بغض ترانه، دلخوشی ساده، پاییز جاری، وایسا دنیا، استیگمات و میش برگردی با تنظیم جدید ارکستر که رهبری آن به عهده خود رضا صادقی بود، اجرا شدند.

همچنین قطعه جدید بغض و بارون با ملودی میلاد بابایی و ترانه مهدی ایوبی که در آلبوم جدید صادقی قرار دارد برای اولین بار در کنسرت پنجشنبه رونمایی شد. در بخشی از کنسرت از سه نوازنده جوان رشتی که در روزهای گذشته ویدیو جنجالی شکستن ساز آن‌ها در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت،رونمایی کرد. از نکته های جالب این کنسرت کنایه انتقادی صادقی به استفاده از ادم آهنی توسط گروه ماکان بند و ارکستر بزرگ و قدرتمند که متشکل از بانوان و جوانان مستعد موسیقی کشور بود.

اعضای ارکستر متشکل از مهسا گرجی، یلدا صمدی، مژگان ابوالفتحی، ترگل خلیقی، فاضل پیش، علیرضا میرآقا، مجتبی شاکری، رامین زواری، حامد همتی، رامین براتی، رضا اذرنجات، مجتبی ابوالقاسم پور، مریم غفاری، مجید قدیانی، مرتضی زمانیان و ژیوان وفاحواه بودند.

همچنین در بخشی از کنسرت، این خواننده از انتشار آلبوم جدیدش در ماه آینده خبر داد.

مهدی ایوبی، میلاد بابایی و مهرناز افلاکیان از مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

امین بانی هوای دوری