نوآ سایرس اخبار موسیقی

خواننده ای که اشک‌هایش را به فروش گذاشت!

8 مهر 1397 7:07 ق.ظ جهان

«نوآ سایرس» خواننده جوان آمریکایی همزمان با انتشار آلبوم جدیدش، با ابتکاری تازه طرفداران خود را غافلگیر کرد. این آلبوم «گریه خوب» نام دارد و شامل مجموعه ای از آهنگ های عاشقانه و پر احساس است که در چهارچوب موسیقی پاپ منتشر می‌شود.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، نوآ سایرس، خواهر مایلی سایرس که به تازگی در دنیای موسیقی به شهرت رسیده است، با خبری عجیب هوادارانش را غافل‌گیر کرد. او همزمان با انتشار آلبوم جدیدش، در اقدامی نامتعارف اشک‌های خود را به فروش گذاشته است

سایرس ۱۲ چکه اشک خود را در یک ظرف شیشه‌ای ریخته و در یک سایت برای فروش آنلاین قرار داده است. پیش‌بینی می‌شود که اشک‌های این خواننده با قیمت بیش از ۱۲ هزار دلار به فروش برسد.

مدیر هنری سایرس حدس می‌زند اشک‌های این خواننده خواهان زیادی داشته باشد چون سایرس این اشک‌ها را در غم جدایی از نامزدش ریخته است. نوآ سایرس گفته معشوقش به او خیانت کرده است و این می‌تواند باعث فروش اشک‌ها به قیمتی بالاتر شود.

البته اقدام سایرش برای فروش اشک‌هایش با انتقادهایی هم همراه شده و عده‌ای معتقدند این خواننده با سوءاستفاده از احساسات و عواطف طرفدارانش قصد تبلیغ آلبوم و کسب درآمد بیشتر دارد.

آلبوم جدید نوآ سایرس “گریه خوب” نام دارد که شامل مجموعه‌ای از آهنگ‌های عاشقانه و پر احساس است.

این خواننده پاپ سال گذشته از سوی مجله تایم به‌‌عنوان یکی از چهره‌های تأثیرگذار سال معرفی شد.

امین بانی هوای دوری