داستان ادامه موفقیت های حمید حامیواو موزیک , رسانه پخش موسیقی آنلاین

  • 5,650 نگاه
  • 0 دیدگاه

حمید حامی به تازگی در اینستاگرام خود به شرح موفقیت ها و شکست های خود پرداخته و قصد دارد مخاطبانش را با اسرار زندگی حرفه ایش آشنا کند.
البته حمید حامی ددر مصاحبه ای که به تازگی کرده گفته است که قصد دارد به زودی افشاگری هایی نیز داشته باشد.

موفقیت های حمید حامی قسمت دوم

دومین قدم برای ‌ادامه‌ی روند پیشرفت در موسیقی پاپ نیمه ممنوعه‌ی دهه‌ی هفتاد، آشنایی با “علی شاه‌حاتمی” کارگردان سینما و معرفی بنده توسط ایشان به “فریبرز لاچینی” بود.

دومین تجربه‌ی استودیویی من در اولین قرار ملاقات با “فریبرز لاچینی” به سال ۷۵ در محل استودیوی ایشان که در خیابان گیشا واقع شده بود انجام گرفت و در همان روز اول، دو قطعه‌ی “تک و تنها” و “دو پرنده “ به آهنگسازی ایشان و با اشعاری از “پرویز صبری” را اجرا کردم.

ترانه‌هایی که قرار بود قسمتی از موسیقی فیلم جوانی به کارگردانی “مجید قاری‌زاده” و بازی ستاره‌ی آن روزگار سینمای ایران “ابوالفضل پورعرب” باشند، فیلمی که من را وارد عرصه‌ی موسیقی فیلم کرد و در زمان خود به عنوان یک فیلم گیشه‌ای مورد توجه مردم قرار گرفت.

دو سال بعد از ضبط، این ترانه‌ها توسط “فریبرز لاچینی” در آلبوم موسیقی باکلامی به نام “قبیله‌ی عشق” به همراه ترانه‌های دیگر فیلمهای آهنگسازی شده توسط ایشان قرار گرفت که تمامی ترانه‌ها جز این دو با صدای زیبای “حمید غلامعلی” خواننده‌ی به‌نام آن روزگار بود و اسم منِ گمنام حتی روی آلبوم نوشته نشده بود که از دید من، موفقیت بزرگی محسوب میشد و عامل و باعث آشنایی با دوستان بسیاری بود که در آینده توضیح خواهم داد.

چند روز مانده به نوروز ۷۶ در حالی که ۶ ماه از خدمت سربازی من گذشته بود، چهارمین آهنگم را برای جشن عاطفه‌ها به آهنگسازی “فریبرز لاچینی” خواندم که ویدیو کلیپی برای آن ساخته شد و در روزهای پایانی سال ۷۵ به دفعات از تلویزیون ایران پخش شد.

فارغ از کیفیت، برداشتن هر قدم رو به جلو به معنی بالا رفتن از پلکانی است که در صورت حفظ اخلاق حرفه‌ای، داشتن هوش و کیفیت لازم حاصل از تمرین و همچنین تحصیل و آموزش موسیقی، منجر به پیشرفت مثبت می‌شود و هدف اولیه‌ی بنده از معرفی آثار قدیمی، یکی روشنگری و آگاهی شما از راهیست که طی کرده‌ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *