محمد و مجید جمشیدی ، اخبار موسیقی ، اخبار موسیقی ایران ، واوموزیک ،vavmusic

درگذشت دو برادر هنرمند در گیلان به دلیل ابتلا به کرونا

8 اسفند 1398 11:02 ق.ظ ایران

محمد و مجید جمشیدی دو برادر موسیقی‌د‌ان ساکن لنگرود در روزهای خیر و به فاصله کمتر از یک هفته به خاطر ابتلا به کرونا جان سپرده‌اند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، محمد جمشیدی، برادر بزرگ‌تر، مدرس سنتور، مدیر آموزشگاه موسیقی چاووش در لاهیجان و فرهنگی بازنشسته، دو هفته پیش پس از بدحال شدن به بیمارستان پیروز لاهیجان منتقل و آن‌جا بستری شد. آقای جمشیدی پس از چند روز، چهارشنبه ۳۰ بهمن ۹۸، همان‌جا درگذشت و روز بعد از آن از لاهیجان تشیع و در زادگاهش سیاهکل به خاک سپرده شد.

در گواهی فوت، علت مرگ محمد جمشیدی ابتلا به آنفولانزا قید شده است اما بنا به گفته برخی از نزدیکان ایشان، نشانه‌های بیماری آقای جمشیدی شبیه بیماران مبتلا به کرونا بوده و آن‌ها بر این باور هستند ایشان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشته است. مشخص نیست از مرحوم محمد جمشیدی تست کرونا گرفته شده است یا نه.

 

مجید جمشیدی، دبیر ادبیات، مدیر آموزشگاه موسیقی سماع در لنگرود و مدرس سنتور، برادر کوچک‌تر محمد، عضو دوم خانواده جمشیدی است که چهارشنبه ۷ اسفند درگذشت.

مجید جمشیدی، که ساکن لنگرود بود چهارشنبه ۳۰ بهمن همزمان با درگذشت برادر بزرگ‌ترش محمد، نخستین نشانه‌های ابتلا به کرونا را بروز داد اما پس از چند ساعت بستری از بیمارستان مرخص شده و پنجشنبه اول اسفند در مراسم خاکسپاری برادرش حاضر می‌شود.

امین بانی هوای دوری