رضا یزدانی ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،vavmusic

رضا یزدانی: فقط با مهربانی می‌توانیم از بحران کرونا عبور کنیم

28 تیر 1399 8:31 ق.ظ ایران

خواننده پاپ راک می‌گوید در حال حاضر شرایط برای انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت مناسب نیست و همین مسئله فعالیت‌های اهالی موسیقی را محدود کرده است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ،  رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ راک درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: من در حال حاضر مشغول کار بر روی چند قطعه جدید هستم که برخی از این قطعات برای موسیقی فیلم و سریال خواهد بود. دو قطعه با موضوع ویروس کرونا ساخته‌ام. یک آلبوم هم با اندیشه فولادوند کار کرده‌ام. این کارها پس از عبور از بحران کرونا منتشر خواهند شد.

 

وی ادامه داد: اکنون شرایط برای هنرمندان بسیار سخت شده است. هزینه‌ زیادی صرف تولید قطعات جدید می‌کنم ولی نمی‌توانم از آن‌ها درآمدی کسب کنم. در حال حاضر شرایط برای انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت مناسب نیست و همین مسئله فعالیت‌های ما را محدود کرده است.

این خواننده با اشاره به ضربه سنگینی که کرونا به موسیقی وارد کرده است، عنوان کرد: این روزها با عواملی که با من کار می‌کنند صحبت می‌کنم و از آن‌ها درخواست دارم فعلاً از من دستمزد نگیرد. اجازه بدهند شرایط بهتر شود تا کنسرت برگزار کنم و بتوانم با آن‌ها تسویه کنم. در این روزها اگر مهربانی نکنیم به این راحتی‌ها نمی‌توانیم از بحران کرونا عبور کنیم.

وی در پایان به مشکلات مالی نوازنده‌ها اشاره کرد و گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا کنسرت‌ها تعطیل شدند و تولیدات موسیقی کاهش چشمگیری داشتند که همین مسئله باعث می‌شود نوازنده‌ها در شرایط مناسبی از نظر مالی به سر نبرند چرا که تمام درآمد آن‌ها از بین رفته است. امیدوارم برای این دوستان فکر شود تا کمی از مشکلات آن‌ها کاسته شود.

امین بانی هوای دوری