محمد میرزمانی، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران، واوموزیک ،vavmusic

روایت محمد میرزمانی از مبارزه با بیماری کرونا

17 فروردین 1399 7:23 ق.ظ ایران

آهنگساز سریال “کوچک جنگلی” و فیلم‌های “دیده‌بان” و “شوکران” از اواخر اسفند سال گذشته با عوارض ناشی از بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ،سید محمد میرزمانی آهنگساز و موسیقی‌دان درباره این روزهای خود  گفت: اوایل اسفندماه سال گذشته به دندانپزشکی مراجعه کردم و مدتی بعد دچار سرماخوردگی شدم. بیماری من خوب نشده و مجبور شدم برای درمان آن بارها به پزشک مراجعه کنم.

او ادامه داد: درنهایت روز 28 اسفندماه به دلیل وخامت وضعیت جسمی و طولانی شدن بیماری که شامل تب بالا و ضعف شدید جسمی بود در بیمارستان بستری شدم. همانجا از من تست گرفته شد و مشخص شد که به بیماری کرونا مبتلا شده‌ام. به همین خاطر بیش از یک هفته در بیمارستان بستری و تحت نظر بودم.

آهنگساز آلبوم‌های “رنگین‌کمان عشق” با صدای عبدالحسین مختاباد و “وداع” با صدای حسام‌الدین سراج، افزود: درنهایت با بهبودی نسبی چندی پیش از بیمارستان مرخص شدم و به منزل بازگشتم، اما باید همچنان دو هفته آتی را در قرنطینه خانگی سپری کنم. البته فعلاً وضعیت جسمی‌ام بهتر است و بهبودی را نه کامل اما نسبی به دست آورده‌ام.

میرزمانی همچنین گفت: در مدت قرنطینه خانگی بیشتر وقت خود را صرف مطالعه کردم و چند خطی به‌عنوان نت نوشتم، اما از آنجایی که هنوز ضعف جسمانی دارم و کامل سلامت خود را به دست نیاورده‌ام نتوانستم این قطعات را کامل کنم.

آهنگساز سریال “کوچک جنگلی” و فیلم‌های “دیده‌بان” و “شوکران” در پایان گفت: در اتاق قرنطینه من یک پیانو هست که هرازگاهی برای مدتی کوتاه به سراغ آن می‌روم، اما باز به دلیل بیماری به بستر بازمی‌گردم. از همه می‌خواهم مراقب سلامتی خود باشند و در خانه بمانند.

امین بانی هوای دوری