روزبه نعمت‌ الهی

«روزبه نعمت‌ الهی» کنسرت نمایش «ملت عشق» را روی صحنه می‌برد

9 مهر 1398 8:38 ق.ظ ایران

«روزبه نعمت‌ الهی» خواننده روایتی از زندگی «شمس تبریزی» و «مولانا» می‌شود. به گزارش «موسیقی ما» کنسرت – نمایش «ملت عشق» با موضوع زندگی شمس تبریزی و مولانا و به خوانندگی روزبه نعمت‌الهی و کارگردانی «محمد حاتمی» از آبان روی صحنه برج میلاد تهران می‌رود.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک در این برنامه قرار است جمعی از بازیگران عرصه سینما و تیاتر حضور داشته باشند. نویسندگی پروژه هم بر عهده حسن علیشیری، سعید کریمی و میثم یوسفی است. همچنین قرار است ارکستر روزبه نعمت‌الهی به رهبری «نیما غفاری» اجرای موسیقی ملت عشق را بر عهده داشته باشند.

روزبه نعمت‌الهی در حالی قرار است کنسرت – نمایش ملت عشق را روی صحنه ببرد که پیش تولید این پروژه از یک سال قبل آغاز شده است. این خواننده به همراه سایر عوامل اصلی تولید در این مدت مشغول تحقیق بوده‌اند که در این زمینه چند مولاناشناس هم به عنوان مشاور کنار پروژه ملت عشق حضور داشتند. همچنین روزبه نعمت‌الهی از زمان اولین آلبوم خود «سرزمین مادری» که در اوایل دهه هشتاد منتشر کرد تا امروز اشعاری از مولانا را در کارهایش اجرا کرده و یکی از معدود خوانندگان پاپ محسوب می‌شود که تعداد زیادی از آثار این شاعر نامدار را خوانده است.

امین بانی هوای دوری