لیدی گاگا ، اخبار موسیقی ، اخبار موسیقی جهان ، واوموزیک ، vavmusic

رونمایی از نام آلبوم جدید لیدی گاگا

12 اسفند 1398 11:00 ق.ظ جهان

تک آهنگ جدید لیدی گاگا خیالی را در خصوص دنیایی فرازمینی در سیاره ای به نام کروماتیکا عرضه می کند که احیانا مبنای آلبوم جدید او خواهد بود.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، لیدی گاگا نخستین تک ترانه از آلبوم جدیدش را که در آینده ارائه خواهد شد همراه با ویدویی که در آن به صورت یک جنگجوی پانک فرازمینی درآمده است، انتشار کرد.

ترانه” عشق احمقانه”، یک ترانه پاپ الهام گرفته از موسیقی دیسکو است که شنونده را به یاد کارهای نخست گاگا می اندازد که اغلب الکترونیکی بودند.

این تک ترانه نیز افسانه جدیدی را در مورد دنیایی فرازمینی در سیاره ای به اسم کروماتیکا معرفی می کند که احیانا مبنای آلبوم جدید او خواهد بود.

 

یکی از میان نویس های این ترانه با این متن آغاز می شود:” جنگ و درگیری دنیا را فاسد و نابود می کند. خیلی از قبایل برای سلطه گری می جنگند. در حالیکه شخصیت های عرفانی برای صلح و آرامش دعا می خوانند. پانک های مهربانی برای کروماتیکا می جنگند.”

بر اساس خیال پردازی ها، کروماتیکا هم نام آلبوم جدید گاگا خواهد بود که تاریخ انتشار آن هنوز معلوم نیست.

ترانه” عشق احمقانه” سابقاً در ماه ژانویه در فضای آنلاین درز کرد و خیلی سریع در جمع هواداران لیدی گاگا منتشر شد، بگونه ای که خود گاگا در تویتی نوشت،” لطفا تمامش کنید.”

نسخه ای که رسماً منتشر شده، دقیقا همان نسخه درز کرده به رسانه هاست، و نخستین ترانه جدید این خواننده است که پس ازترانه موسیقی متن بسیار موفق او برای فیلم” ستاره ای متولد شده است”، منتشر می شود.

امین بانی هوای دوری