ستار اورکی، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،vavmusic

ستار اورکی: هیچ‌وقت کار در سینمای ایران را رها نمی‌کنم

6 مرداد 1399 11:17 ق.ظ ایران

عضو جدید آکادمی اسکار می‌گوید در چند ماه گذشته به خاطر شرایط کرونایی هیچ کاری انجام نداده است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، اوایل تیرماه امسال اعضای جدید آکادمی علوم و هنرهای سینمایی بانی جوایز اسکار معرفی شدند که در میان آنها نام چند هنرمند ایرانی دیده می‌شود

ستار اورکی آهنگساز دو فیلم‌ برنده اسکار “جدایی نادر از سیمین” و “فروشنده” به کارگردانی اصغر فرهادی جزو دعوت‌شدگان جدید از سوی شاخه موسیقی آکادمی است.

اورکی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این انتخاب گفت: آکادمی اسکار آثار من و بخصوص آثاری را که با آقای فرهادی کار کردم دنبال کرد و شاخه موسیقی آکادمی تصمیم گرفت من را عضو این آکادمی کند تا در سیاست‌گذاری‌های این مجموعه شرکت داشته باشم.

 

او ادامه داد: فکر می‌کنم مجموعاً 14 ایرانی در آکادمی اسکار عضو هستند و از این جهت فکر می‌کنم رأی‌های ما می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. این انتخاب برای من اتفاق بسیار بزرگی است و به‌عنوان یک ایرانی خوشحال هستم در آکادمی اسکار حضور دارم.

این آهنگساز با اشاره به اینکه کرونا سینمای ایران را تحت تأثیر قرار داده است، درباره فعالیت این روزهای خود عنوان کرد: من هیچ‌وقت کار در سینمای ایران را رها نمی‌کنم ولی الآن چند ماه است که به خاطر شرایط کرونا هیچ کاری انجام نداده‌ام.

امین بانی هوای دوری