صدای محله ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،vavmusic

سوت پایان مسابقه موسیقی تک‌نوازی صدای محله در فضای مجازی با چهار برگزیده

18 شهریور 1399 7:47 ق.ظ ایران

مسابقه موسیقی تک‌نوازی با نام “صدای محله” به صورت مجازی به همت خانه فرهنگ سلام در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، آثار ارائه‌شده به دبیرخانه جشنواره بیش از 250 اثر از شهرهای ایران بود که هشت نفر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

نوجوانان امیرحسین رجب‌زاده از دزفول – اجرای تنبک، محمدمتین رضایی مقدم از یزد – اجرای سنتور، حدیثه صمدپور آسیابری از تهران – اجرای دف، سوگند علی‌آبادی از تهران – اجرای دف، شکیبا ملکی از تهران – اجرای دف، ملینا حسنی مقدم از چالوس – اجرای سنتور، کیانا قلمبُر از تهران اجرای سنتور، بهار کتابدار از مشهد – اجرای سه‌تار شرکت‌کنندگانی بودند که به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

مسابقه موسیقی تک‌نوازی صدای محله با رویکرد اثربخشی هنر در روزهای قرنطینه و مقابله با همه‌گیری بیماری کرونا با هدف بروز ظرفیت‌های هنری در فضای مجازی به‌خصوص در حوزه موسیقی و کشف استعدادهای برتر 5 تا 24 مرداد در گروه سنی کودک و نوجوان به همت خانه فرهنگ سلام در فضای مجازی برگزار شد.

از بین این آثار نامبردگان امیرحسین رجب‌زاده، 11 ساله از دزفول – اجرای تنبک، ملینا حسنی مقدم، 13 ساله از چالوس – اجرای سنتور، شکیبا ملکی، 13 ساله از تهران – اجرای دف، کیانا قلمبُر، 14 ساله از تهران – اجرای سنتور از سوی داوران مسابقه به‌عنوان برندگان نهایی این مسابقه اعلام شدند و از برندگان این مسابقه به‌زودی در شرایط مطلوبی تقدیر به عمل خواهد آمد.

نشانی خانه فرهنگ و کتابخانه سلام، نارمک خ جانبازان، دردشت، کوچه اکبری است. تلفن 77901729 برای آگاهی اعلام می‌شود.

امین بانی هوای دوری