سورپرایز علیرضا طلیسچی برای کنسرتشواو موزیک , رسانه پخش موسیقی آنلاین

  • 3,048 نگاه
  • 0 دیدگاه

علیرضا طلیسچی خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، تازه ترین موزیک ویدیوی خود را برای اولین بار با مجوز رسمی در کنسرت تهران پخش خواهد کرد.
طلیسچی که به تازگی از سوپرایز کنسرت خود پرده برداری کرد، با دریافت مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد برای این موزیک ویدیو، از پخش آن در کنسرت تهران خود برای اولین بار خبر داد.

این موزیک ویدیو مربوط به آهنگ «آخرش قشنگه» با تنظیم امیر بهادر دهقان می باشد که به تازگی منتشر شده است و این قطعه نیز همچون سایر آثار این خواننده با استقبال کم نظیری از هوادارانش رو به رو شد.
کنسرت علیرضا طلیسچی ۷ آذر ماه در مرکز همایش های برج میلاد و طی دو سانس برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که تمامی بلیت های این کنسرت به فروش رسیده است اما علیرضا طلیسچی از تمدید این کنسرت در صفحه اینستاگرام خود خبر داد که زمان آن نیز به زودی اعلام خواهد شد.

متن علیرضا طلیسچی در خصوص پخش این موزیک ویدیو:

تیزر اصلی موزیک ویدیو آخرش قشنگه تقدیم به شما.
به لطف دوتا از بهترین کارگردان های موزیک ویدیو ایران برای آخرش قشنگه یه موزیک ویدیو تولید کردیم که قرار شد تو روز کنسرت تهران برج میلاد با عنوان سوپرایز برای اولین بار با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد تقدیم حضور مهربونتون میشه.

ممنونم از آرش رئوف همیشه گل و مهران علوی نازنین و تیم بسیار حرفه ای تولیدشون که واقعا انقدر زحمت کشیدن برای این ویدیو که نمیشه با کلمات این همه زحمات رو قدرانی کرد چون به چشم شاهد بودم که چقدر دلسوزانه همکاری و لطفشون شامل حال من شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *