سیامک سپهری به شایعه جدایی از گروه رستاک پایان داد

11 مرداد 1396 5:09 ب.ظ گزارش ها

شب گذشته تازه‌ترین کنسرت گروه رستاک به میزبانی برج میلاد تهران برگزار شد.

 

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک کنسرت گروه رستاک شامگاه دوشنبه ۹ مرداد طی دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

در ابتدا و پس از پرشدن صندلی‌های سالن، چراغ‌های سالن خاموش شد و حامد بلندهمت (نوازنده نی انبان) به روی استیج آمد و به تک‌نوازی پرداخت.لحظاتی بعد بهزاد مرادی (خواننده و نوازنده دهل) نیز به روی استیج آمد و به همراه حامد بلندهمت به دو نوازی پرداختند.سپس اعضای گروه با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و قطعه بوشهری «هله مالی» را اجرا کردند.

این گروه در ادامه قطعات بیو بریمش، سکینه، لیلا، بارون بارون، بوتورای، رعنا، کوچه لر، واسونک، سوزله و سنین یادگارین را اجرا کردند.
اما شاید مهم‌ترین نکته این کنسرت را بتوان حضور سیامک سپهری عنوان کرد که پیش از این شایعه جدایی‌اش از گروه رستاک شنیده می‌شد.

 

سیامک سپهری (سرپرست گروه و نوازنده تار)، فرزاد مرادی (خواننده و نوازنده عود، سه تار، دیوان و قوپوز)، بهزاد مرادی (خواننده و نوازنده دهل، ضرب، عود و سازهای افکتیو)، اکبر اسماعیلی پور (تار، سه تار، عود و تار آذری)، یاور احمدی فر (دف، دایره، دهل، پیپه و سازهای افکتیو)، امید مصطفوی (تنبک، کوزه، زنبورک، حلب، کاسوره و سازهای افکتیو)، صبا جمالی (قانون)، سپهر سعادتی (کنترباس)، دینا دوستی (کمانچه و قیچک)، فرزاد خورشید سوار (دف، دایره، دهل و دُم دُم)، بیتا قاسمی (قیچک باس) و حامد بلندهمت (سرنا، نی جفتی، دوزله، نی انبان و بالابان) اعضای ارکستر گروه رستاک را تشکیل می‌دادند.

همچنین وحید اسداللهی (ناقارا)، مراد اسداللهی (گارمون)، رضا اسداللهی (ناقارا)، سوما نوروزی، المیرا قنبری و علی عیوض خانی (همخوان) این گروه را در این کنسرت همراهی کردند.
در هنگام اجرای قطعه لیلا، حامد بلندهمت (نی انبان) لحظاتی به رقص محلی پرداخت.همچنین بهزاد مرادی نیز در قطعه بوتورای لحظاتی به رقص محلی پرداخت.

کنسرت گروه رستاک به همت موسسه فرهنگی هنری آوای هنر به مدیریت «محمد جلیل پور» برگزار شد.

علی لهراسبی بارون میزنه