سینا درخشنده ٬ اخبار موسیقی ٬ ، اخبار موسیقی ایران ، واوموزیک

سینا درخشنده سفیر پروژه گردشگری جام جهانی فوتبال شد

23 آذر 1398 8:39 ق.ظ ایران

سینا درخشنده پس از حضور در استان بوشهر و برگزاری دو اجرای موفق، به عنوان سفیر پروژه گردشگری جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک سینا درخشنده خواننده موسیقی پاپ کشورمان با حضور در استان بوشهر دو اتفاق مهم را در این استان رقم زد. درخشنده اجرایش در شهر «دیلم» را به صحنه برد تا این اجرا به نخستین کنسرت در تاریخ این شهرستان تبدیل شود. پیش از این هیچ کنسرتی اجازه اجرا در این شهر را نیافته بود اما با حمایت‌های استاندار بوشهر این اجرا بدون هیچ حاشیه‌ای و با کیفیت مناسب به صحنه رفت.

پس از این اجرا فرماندار شهرستان دیلم از سینا درخشنده تمجید و تقدیر کرد که توانست در این شرایط اجتماعیِ کشور، شور و نشاط را به میان مردم دیلم بیاورد.

بی‌شک نشاط اجتماعی نیاز مهمی است این روزها بیشتر از هر زمانی وجودش برای جامعه لازم است. برگزاری کنسرت‌های سالم و مفید در شهرهای کوچک کشور نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی خواهد داشت.

همچنین سینا درخشنده اجرایی در شهر بوشهر داشت و در آنجا و از سوی استانداری به عنوان سفیر پروژه ملی بوشهر توریست ۲۰۲۲ انتخاب شد.

بوشهر توریست ۲۰۲۲ پروژه‌ای بین المللی بین ایران و قطر است که مربوط به جام جهانی فوتبال است. در میان شهرهای ایرانی، بوشهر کمترین فاصله‌ی دریایی و هوایی‌ را با کشور قطر دارد؛ از این رو هنگام برگزار جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر، قرار است که بوشهر پذیرای بخشی از گردشگران جام جهانی فوتبال باشد.

از هم اکنون پروژه‌های بسیاری در بوشهر در حال ساخت است تا زیرساخت‌های لازم برای پروژه بوشهر توریست ۲۰۲۲ محیا شود.

هم اکنون چهل اقامتگاه بومگردی در بوشهر و مناطق اطراف آن مشغول کارند و چند هتل پنج ستاره و چند رستوران دریایی در حال ساخت است.

سینا درخشنده خواننده موسیقی پاپ کشورمان به عنوان سفیر این پروژه ملی انتخاب شده تا در راه معرفی و رونق آن تلاش کند.

امین بانی هوای دوری