سینا سرلک ٬ اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی ایران ٬ واوموزیک

سینا سرلک : استاد شجریان حق پدری به گردن بنده دارد

18 آذر 1398 9:58 ق.ظ ایران

خواننده سرشناس موسیقی پاپ درخصوص کارهای امسال گفت: مانند سال‌های گذشته، امسال هم برای تیتراژ یک سریال خواهم خواند. همچنین در فصل زمستان به ادامه برگزاری کنسرت‌هایم در شهرستان و خارج از کشور ادامه خواهم داد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک سینا سرلک در گفتگو با برنامه سرنا به محمدرضا شجریان اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از دوستان به من تذکر داده بودند که چرا در مصاحبه‌هایم اعلام نمی‌کنم که شاگر استاد شجریان بودم؛ در صورتی که صراحتا اعلام می‌کنم که هنرجوی این استاد عزیز بودم و 17 سال افتخار هم‌نفسی با این بزرگوار را داشته‌ام و در راه هنر حق پدری به گردن بنده دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: بارها در مصاحبه‌های تلویزیونی نام استاد را آورده‌ام اما به دلیل قوانین و سیاسیت‌گذاری‌های صداوسیما، اسم آقای شجریان کات شد.

این خواننده به وجود مافیا در موسیقی اشاره کرد و عنوان کرد: متأسفانه مافیا در موسیقی ایران وجود دارد و در این سال‌های اخیر آسیب‌های بزرگی به بدنه موسیقی و ذائقه دیداری و شنیداری مردم، وارد کرده‌اند.

سرلک ادامه داد: تعریف من از موسیقی یعنی شعر خوب، ملودی خوب و صدای خوب؛ نه هیچ مورد دیگری که برخی عنوان می‌کنند.

وی درخصوص بحث معافیت مالیاتی هنرمندان مطرح کرد: برخلاف اعتراض برخی از هنرمندان به نظر من در هر کشوری، افراد جامعه باید تابع قوانین باشند اما منظور قوانینی است که درست اجرا شود. بدین صورت که اگر از هنرمندان مالیات دریافت شود، در ازای آن باید یک‌سری امکانات و موراد هم برای این افراد در نظر گرفته شود.

این هنرمند کشورمان در پایان اضافه کرد: اگر مالیات گرفته شود و مانند سایر کشورها به هنرمندان نیز رسیدگی شود، دریافت مالیات از هنرمندان کار خوب و شایسته‌ای خواهد بود.

امین بانی هوای دوری