سینا سرلک بار دیگر با «لوتوس» می‌خواند

25 مرداد 1396 5:00 ب.ظ ایران

گروه موسیقی «لوتوس» قصد دارد، بار دیگر با حضور خواننده قدیمی‌اش سینا سرلک، کنسرت‌هایی را روی صحنه ببرد.

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک حمید بهروزی‌نیا که سرپرستی و آهنگسازی گروه «لوتوس» را برعهده دارد، در این‌باره گفت: قرار است اجرای «لوتوس» به خوانندگی سینا سرلک از شهریورماه در چند شهرستان آغاز شود. در حال حاضر چند شهر شمال کشور را برای این‌ کنسرت‌ها در نظر داریم.

این نوازنده ادامه داد: ما در حال تمرین هستیم. در اجرای پیش‌ رو، من با تار و سه‌تار در کنار افشین جیحون گیتاربیس، علیرضا بابایی پیانو، وحید سلیمانی کمانچه، سروش رستمی گیتار الکتریک، عمران فروزش سازهای کوبه‌ای، آیدین شفایی پرکاشن حضور داریم.

او گفت: پس از اجرا در چند شهرستان، تور کنسرت دیگری را با سینا سرلک در آمریکا و کانادا اجرا خواهیم کرد. این کنسرت‌ها با همراهی گروه موسیقی «جانا» خواهد بود. پس از این برنامه، دوباره به ایران بازمی‌گردیم و ادامه اجراهای خود را با «لوتوس» روی صحنه می‌بریم. به احتمال زیاد، این کنسرت را زمستان در تهران برگزار خواهیم کرد؛ اما هنوز سالن اجرای آن مشخص نشده است.

بهروزی‌نیا درباره رپرتوار کنسرت گروه «لوتوس» با اجرای سینا سرلک، توضیح داد: چند قطعه‌ی باکلام و بی‌کلام از آلبوم «فرزند ایران» به آهنگسازی من و خوانندگی سرلک برای این اجرا در نظر گرفته شده است. همچنین چند اثر از قطعه‌هایی را که سرلک با آهنگسازهایی مانند علیرضا افکاری و پدرام کشتکار، در آن‌ها همکاری کرده است، اجرا می‌کنیم.

این نوازنده همچنین از برگزاری کنسرت‌هایی در آمریکا با همکاری حسین‌ بهروزی‌نیا، سعید فرج‌پوری و بهنام سامانی و گروه «رهاب» خبر داد و افزود: این تور کنسرت، پاییز امسال برگزار خواهد شد.

امین بانی هوای دوری