شهرام شکوهی

شهرام شکوهی برای مادرش خواند و اشک ریخت

16 مرداد 1395 9:23 ق.ظ ایران

شهرام شکوهی عصر روز جمعه 15 مردادماه به همت شرکت ˝هنر اول˝ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت.

شهرام شکوهی خواننده پرطرفدار آلبوم “مدارا” جمعه 15 مردادماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت.

در این کنسرت که امیرحسین کاشانیان وظیفه رهبری آن را برعهده‌ داشت، شکوهی قطعاتی از سه آلبوم رسمی خود با نام‌های “مدارا”، “کولی عشق” و “تا نفس هست” را به همراه تک‌ آهنگ‌های جدیدش نظیر “لیلا کجایی” و “دیوونگی” اجرا کرد.

“دلتنگم” سرآلبومی مجموعه اثر آخر شهرام شکوهی که این روزها تولد یک سالگی‌اش را جشن می‌گیرد، یکی از آثاری بود که مورد استقبال ویژه هواداران شهرام شکوهی قرار گرفت. شروع اجرای این اثر با دست زدن تماشاگران آغاز شد و تا پایان این اجرا نیز ادامه داشت. مخاطبان شکوهی در حین اجرای ترجیع‌بند این قطعه سنگ‌تمام گذاشته و آن را با صدای بلند همراه با خواننده محبوب‌شان خواندند.

شهرام شکوهی تا نفس بود برای مادرش خواند و اشک ریخت

اما نقطه‌عطف این کنسرت زمانی بود که شهرام شکوهی قطعه‌ جدیدی را به نام “مادر” با تک‌‌نوازی گیتار خود نواخت و با دل و جان خواند و به مادرش که در سالن میلاد حضور داشت تقدیم کرد. شکوهی که در تمام مدت اجرای این اثر بغض داشت، در پایان اجرایش با خواندن مصرع “می‌خونم ترانه‌هامو، همه تقدیم به تو میشه” اشک بر چشمانش جاری شد و گیتار خود را بر روی زمین گذاشت. او در ادامه از روی صحنه پایین آمد و در میان تشویق دوستدارانش، مادر خود را در آغوش گرفت.

در بخشی دیگر از این کنسرت، شهرام شکوهی مهمان ویژه کنسرت خودش را با جمله‌ای مبنی بر اینکه این خواننده این روزها بیش از پیش آثارش شنیده و زمزمه می‌شود، معرفی کرد. سپس میثم ابراهیمی از جای خود برخواست و با استقبال ویژه تماشاگران حاضر در سالن میلاد روبرو شد.

شکوهی که به تازگی دوران نقاهت خود را پس از بیماری قلبی‌اش می‌گذراند، در بین اجراهایش به وضعیت خوب جسمانی‌اش تاکید کرد و گفت: من دوران سختی را گذرانده‌ام اما خدا را شکر الآن حالم خوب است. همسرم خیلی نگران این اجرا بود و برایم قرص زیرزبانی فرستاد تا که در این کنسرت اوضاع جسمانی‌ام مناسب باشد و شرمنده شما عزیزانی که به من افتخار داده‌اید، نشوم.

قطعات اجرایی

قطعات “اسیر عشق”، “حسرت عشق”، “دردا”، “هوس”، “جان خسته”، “یاد تو افتادم”، “سراپا عشق”، “من و تو” و “اسیری” دیگر قطعاتی بودند که شکوهی در این کنسرت خود اجرا کرد.

اعضای ارکستر

اعضای ارکستر شهرام شکوهی را برای این اجرا علاوه‌ بر امیر حسین کاشانیان به عنوان رهبر ارکستر و (نوازنده گیتار اسپنیش)، سام میرزایی (نوازنده گیتار آکوستیک)، مازیار شهسواری (نوازنده گیتار آکوستیک)، رامبد رأفت (نوازنده گیتار بیس)، مهدی پاشا (نوازنده پرکاشن)، سپهر دلشاد (نوازنده ویولن)، آرسام بابایی (نوازنده کمالین)، عادل فلاح (نوازنده پیانو و کیبورد)، رضا اوحدی (نوازنده کیبورد) و نیما غفاری (نوازنده درامز) تشکیل می‌دادند.

شایان ذکر است که این کنسرت اولین اجرای سال جاری شهرام شکوهی در تهران پس از آخرین کنسرت او در تاریخ 18 بهمن سال گذشته بود. همچنین این خواننده پاپ پس از برگزاری این کنسرت بار خود را برای دو اجرا در تاریخ‌های 21 و 22 مردادماه در سالن مجلل شیخ بهایی شاهین‌شهر بست.

امین بانی هوای دوری