شهرام شکوهی ٬ اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی ایران ٬ واوموزیک

شهرام شکوهی : روی درآمد آلبوم‌ حساب باز نمی‌کنم

3 آذر 1398 10:05 ق.ظ خارج از گود

خواننده پاپ می‌گوید انتشار آلبوم در این شرایط ریسک بالایی دارد، اما به خاطر هوادارانش تصمیم دارد به انتشار آلبوم ادامه بدهد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک شهرام شکوهی خواننده پاپ درباره آخرین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین گفت: بعد از مشکلات جسمی که برایم پیش آمد ترجیح دادم دوره نقاهت را سپری کنم و مدتی از فضای فعالیت‌های هنری فاصله بگیرم، اما اکنون سلامت جسمی‌ام را کامل به دست آورده‌ام.

وی افزود: دوران فعالیت مجدد خود را به‌تازگی آغاز کرده‌ام که حاصل آن تولید سه قطعه است. این سه قطعه قرار است هرکدام به‌صورت جداگانه تصویری نیز ضبط و در فواصل جداگانه زمانی در فضای مجازی منتشر شوند. یکی از این قطعات “یلدا” نام دارد و همان‌طور که از نامش پیداست برای شب یلدا آماده می‌شود.

او ادامه داد: امیرحسین کاشانیان موسیقی این قطعه را ساخته و تنظیم کرده و مهدیار معصومی ترانه آن را سروده است. هر سه قطعه‌ در انتظار ضبط تصاویر هستند. فعلاً اولویت با کار شب یلدا است. دو قطعه بعدی نیز با همین تیم تولید و پخش خواهد شد.

شکوهی همچنین گفت: جدا از بحث تولید تک‌آهنگ، کار تولید آلبوم را نیز با همان تیم قبلی خودم که همیشه با آن‌ها کار می‌کنم پی می‌گیرم. این آلبوم مراحل پایانی تولید را پشت سر می‌گذارد، اما زمان دقیق انتشار آن مشخص نیست و همه چیز بستگی به شرایط خود من دارد. اگر شرایط فراهم بود قطعاً تا آخر امسال منتشر می‌شود.

این خواننده تأکید کرد: یک کنسرت در پیش داریم که تا آخر امسال برگزار می‌شود. در حقیقت، ابتدا می‌خواستیم یک سری قطعات تولید کنیم و بعد از آن که فعالیت جدید شکل گرفت و قطعات ماندگار شدند برای برگزاری اجراهای صحنه‌ای اقدام کنیم.

او در پایان گفت: قبول دارم که انتشار آلبوم در این شرایط ریسک بالایی دارد، اما از آنجا که روی درآمد آلبوم‌ها حسابی باز نمی‌کنم تصمیم دارم به انتشار آلبوم ادامه بدهم. البته یکی از دلایل اصلی من برای انتشار آلبوم هوادارانم هستند که بیشتر به عشق آن‌ها کار می‌کنم.

علی لهراسبی بارون میزنه