شیوه عجیب تیلور سوئیفت برای جلب مخاطب!

5 شهریور 1396 5:58 ب.ظ جهان

تیلور سوئیفت بعد از پاک کردن تمام صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی به فضای مجازی بازگشت تا آلبوم جدیدی را معرفی کند.تیلور سوئیفت بعد از پاک کردن تمام صفحات مجازی اش در شبکه‌های اجتماعی جزئیات تازه‌ای را درباره‌ی آلبوم جدیدی که قرار است همین روزها منتشر شود فاش کرد.

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک سوئیفت آخر هفته‌ی گذشته با پاک کردن صفحاتش جنجال زیادی بین طرفداران خود برپا کرد و باعث شد آنها درباره‌ی علت این اقدام گمانه‌زنی‌های مختلفی بکنند.

او دو روز بعد از این اقدام در حساب کاربری‌اش در توئیتر، فیسبوک و اینستاگرام، کلیپ‌های کوتاهی منتشر ‌کرد که تصویری شبیه به دم یک جانور خزنده بود اما هیچ توضیحی وجود نداشت و کسی نمی‌دانست منظور او از این کلیپ‌ها چیست.

حالا بعد از یک هفته او به توئیتر بازگشته و خبر انتشار آلبوم جدیدش به نام Reputation را اعلام کرده است. این آلبوم قرار است دهم نوامبر مصادف با ۱۹ آبان ۱۳۹۶ منتشر شود.

این خواننده همچنین اعلام کرد اولین تک‌آهنگ از این آلبوم شب ۲۴ آگست روی اینترنت قرار می‌گیرد و همرا با این خبر تصویری از کار گرافیکی این آلبوم را هم در صفحه‌های توئیتر و اینستاگرامش منتشر کرد. طرح جلد این آلبوم اثری است از Mert & Marcus که دو عکاس سرشناس حوزه‌ی مد هستند.

آخرین اثر منتشر شده از سوئیفت قطعه‌ای است به نام I Don’t Wanna Live Forever که اثری مشترک با زین مالک است و اوایل سال میلادی جاری منتشر شده است. این قطعه بخشی از موسیقی متن فیلم Fifty Shades Darker بود.

آلبوم جدید تیلور سوئیفت ششمین آلبوم استودیوی این ستاره‌ی پاپ محسوب می‌شود که بعد از ۳ سال از آخرین آلبومش به بازار می‌آید.

سوئیفت اخیرا به شبکه‌ی پخش موسیقی اسپاتیفای نیز بازگشت و کل کارهای منتشر شده‌اش تا به امروز را برای پخش مستقیم روی اسپاتیفای گذاشت.

امین بانی هوای دوری