صندلی‌ پلاستیکی و ترافیک دردسرساز شد

6 فروردین 1396 1:48 ب.ظ مصاحبه های اختصاصی

برگزارکننده کنسرت نوروزی تعدادی از خوانندگان پاپ در شمال کشور با اشاره به کم و کیف برگزاری این کنسرت ها در ایام تعطیلات درباره حاشیه های کنسرت محسن یگانه در رامسر توضیحاتی را ارائه داد.

 

منوچهر حسنی مدیر موسسه «آوای باران» و برگزارکننده کنسرت تعدادی از خوانندگان پاپ در شمال کشور درباره کم و کیف برگزاری این کنسرت ها و برخی از انتقاداتی که از سوی مخاطبان برنامه ها در صفحات مجازی مطرح شده است، بیان کرد: خوشبختانه طبق برنامه ریزی هایی که از قبل انجام گرفته روال کنسرت های نوروزی در حال برگزاری است و همکاران بنده در گروه اجرایی نهایت تلاش خود را می کنند که کنسرت ها با توجه به امکانات موجود در بهترین شرایط ممکن برگزار شود. طی روزهای گذشته ما کنسرت حامد همایون را در کلاردشت و محسن یگانه را در رامسر برگزار کردیم و در روزهای آینده نیز کنسرت هایی از این دو خواننده و کنسرت سیروان خسروی را در رامسر و متل قو میزبانی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: البته در کنسرت های متل قو با توجه به اینکه ابعاد فیزیکی سالن به شکل طولی است عده ای از تماشاگران دید کافی برای تماشای صحنه نداشتند که ما طی روزهای گذشته با توجه به تمهیداتی که انجام گرفت، سالن را مجهز به سیستم ال ای دی کردیم که مشکل دید صحنه نیز مرتفع شود. به هر حال آنچه انجام گرفته نهایت تلاش و دقت همکارانم در گروه اجرایی کنسرت است که واقعا با توجه به امکانات سالن ها، سعی دارند بهترین فضا را برای علاقه مندان و طرفداران فراهم کنند. به طور حتم معایبی هم وجود دارد اما تیم ما چه در رامسر، چه در کلاردشت و چه در متل قو نهایت کوشش را داشته اند که کنسرت ها در کیفیت مناسبی برگزار شود.

حسنی درباره صندلی های پلاستیکی که برای کنسرت ها در نظر گرفته شده است نیز گفت: بنده سال‌هاست که در عرصه برگزاری کنسرت های نوروزی در شمال کشور فعالیت می کنم در این مدت هم بنا به شرایطی که سالن های برگزاری کنسرت دارند ناچاریم که از صندلی پلاستیکی استفاده کنیم. این موضوع از زمانی که گروه «آریان» در عرصه موسیقی پاپ فعالیت داشته تا به امروز برای تمامی کنسرت ها وجود داشته و موضوعی نیست که مربوط به امسال و سال گذشته باشد. هر چند ما در این زمینه با اعتراضات کمی مواجه هستیم اما مخاطبان عزیز باید به این موضوع نیز واقف باشند که ما در برخی از شهرستان‌ها به دلیل فقدان سالن مجبور به ساخت سالن های بادی چادری شدیم که به ناچار باید از صندلی های پلاستیکی استفاده کرد. در شهرستان سالن میلاد یا برج میلاد وجود ندارد که بخواهیم توقع امکانات آنجا را داشته باشیم. ما هم دوست داریم کنسرت ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود اما وقتی امکانات تا این حد به ما اجازه کار را می دهد بنابراین مجبوریم از صندلی پلاستیکی استفاده کنیم. جالب است بدانید ما برای کنسرت حامد همایون می خواستیم ظرفیت را کم کنیم اما بسیاری از مخاطبان حاضر بودند به هر طریق ممکن حتی بدون صندلی در کنسرت حضور یابند.

این تهیه کننده کنسرت با اشاره به حاشیه های کنسرت محسن یگانه در رامسر که منجر به اعتراضات فراوانی از سوی مخاطبان شد، توضیح داد: همانطور که می دانید شمال کشور در ایام نوروز یکی از پرترافیک ترین مسیرهای تردد اتومبیل هاست و روزی که هم قرار بود محسن یگانه در رامسر کنسرت داشته باشد او به دلیل ترافیک مقداری دیرتر به محل اجرای برنامه رسید که همین موضوع موجب بروز مشکلاتی برای مخاطبان عزیز شد که امیدوارم این تاخیر را به حساب تعلل گروه اجرایی نگذارند چرا که هم محسن یگانه و هم گروه اجرایی درصدد بودند که کنسرت راس ساعت مقرر برگزار شود.

حامد همایون شایعه