محسن چاوشی ٬ اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی ایران ٫ واوموزیک

عجیب‌ترین سوتی محسن چاوشی در جدیدترین آلبومش

5 بهمن 1398 8:47 ق.ظ خارج از گود

محسن چاووشی آهنگساز ،ترانه سرا و خواننده ایرانی است. وی فعالیت در این زمینه را از سال ۸۲ آغاز کرده است. محسن چاوشی در خرمشهر متولد شده و اصالتا کردتبار است. به تازگی بی دقتی محسن چاووشی در اجرای اشعار مولانا باعث تغییر معنای آن شده است. در قسمت زیر جزئیات سوتی محسن چاوشی خواننده پاپ ایرانی را قرار داده ایم. برای افزایش اطلاعاتتان در این زمینه در سایت نیک صالحی ما باشید.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک وقتی خواننده‌ها اشعار شاعران بزرگ ادبیات فارسی مانند حافظ، سعدی و مولانا را اجرا می‌کنند، لطفِ شنیدنِ آن شعرها چند برابر می‌شود. چه بسا غزلی از حافظ را بخوانیم ولی حسن و زیبایی آن غزل در کنار صدای یک خواننده و نوای موسیقی برایمان بیشتر شود و مضمون شعر را بهتر درک کنیم.

برای همین است که می‌گویند همیشه موسیقی به کمک شعر می‌آید و آن را شکوفاتر می‌کند، اما گاهی پیش می‌آید که خواننده‌ای از سرِ ناآگاهی و نداشتنِ دانش کافی در شعر، بیت یا مصرعی را اشتباه می‌خواند و همین کار، موجب تغییر معنای آن می‌شود. در تازه‌ترین نمونه اشتباه خواندن شعر به قطعه «قمار باز» آلبوم «بی‌نام» محسن چاوشی برخوردیم که در آن یک مصرع به غلط خوانده می‌شود.

علی لهراسبی بارون میزنه