هری استایلز ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی جهان، واوموزیک،vavmusic

عکس‌های جنجالی «هری استایلز» خواننده پاپ با لباس‌ها و استایل زنانه

25 آبان 1399 1:40 ب.ظ جهان

این خواننده گفت: وقتی این مفهوم که “بعضی لباس‌ها مردانه و بعضی زنانه‌اند” را کنار می‌گذارید، وقتی این محدودیت را حذف می‌کنید، طبیعتاً میدان بازی را گسترده‌تر می‌کنید.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ،  تایلز خواننده و بازیگر ۲۶ ساله به اولین مردی تبدیل شد که به تنهایی روی جلد مجله‌ مد “ووگ” (Vogue) قرار گرفته است.

او با “استایل” زنانه‌ خود در تصاویری که برای شماره دسامبر نشریه گرفته شده، مردانگی را به چالش می‌کشد. استایلز می‌گوید: “هیچ‌گاه نمی‌توان در لباس پوشیدن زیاده‌روی کرد. چنین مفهومی وجود ندارد. الگوهای من در موسیقی – پرنس و دیوید بویی و الویس و فردی مرکوری و التون جان – همگی شومن هستند. در دوران کودکی [لباس‌های آن‌ها] هوش از سرم می‌پراند. حالا خودم لباس‌های پرزرق‌وبرق می‌پوشم و احساس نمی‌کنم دیوانه به نظر می‌رسم.”

استایلز اضافه می‌کند:‌ “به نظر من اگر لباسی گیر بیاورید که حس شگفت‌انگیزی به شما بدهد، مثل لباس ابرقهرمانان عمل می‌کند. لباس وجود دارد برای لذت بردن و آزمودن و بازیگوشی کردن. وقتی این مفهوم که “بعضی لباس‌ها مردانه و بعضی زنانه‌اند” را کنار می‌گذارید، وقتی این محدودیت را حذف می‌کنید، طبیعتاً میدان بازی را گسترده‌تر می‌کنید.”

استایلز می‌گوید گاهی به خرید می‌رود و لباس‌های زنانه را می‌بیند و فکر می‌کند که آن‌ها “شگفت‌انگیزند.” او اضافه می‌کند: “هرگاه حصاری در زندگی خودتان ایجاد کنید خودتان را محدود می‌کنید. از لباس‌ها می‌توان لذت بسیار زیادی برد. من زیاد به معنای آن‌ها فکر نمی‌کنم – به بخشی از فرایند خلق یک اثر تبدیلش می‌کنم.”

این بازیگر در بخش دیگری از مصاحبه با مجله از فیلم پرستاره “نگران نباش عزیزم” (Don’t Worry Darling) به کارگردانی “الیویا وایلد” می‌گوید. او در ماه سپتامبر به این پروژه پیوست و در هفته‌های اخیر در پشت صحنه فیلم مقابل “فلورنس پیو”، “کریس پاین”، “کیکی لین” و “جما چان” دیده شد.

وایلد در مورد استایلز می‌گوید: “به نظر من، او بسیار مدرن است، و امیدوارم که برند و اعتماد به نفسی که هری به عنوان یک مرد دارد – و واقعاً از هر نشانی از مردانگی مسموم تهی است – حاکی از نسل او و به دنبال آن آینده‌ی دنیا باشد.” وایلد اضافه می‌کند: “من فکر می‌کنم او پشتیبان و پیشگام آن است. فوق‌العاده است که ببینی یک نفر در جایگاه او معنای مرد بودن را با اعتماد به نفس بازتعریف می‌کند.”

امین بانی هوای دوری