روزبه بمانی ٬ علی ضیا ٬ اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی ایران ٬ واوموزیک

غافلگیری روزبه بمانی در شب تولدش با حضور علی ضیا

12 آذر 1398 9:11 ق.ظ ایران

روزبه بمانی پنجم آذرماه ۱۳۹۸ در شب تولد ۴۰ سالگی‌اش روی استیج رفت.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک کنسرت این خواننده و ترانه‌سرای سرشناس، به همت موسسه «آوای هنر» طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

در بخشی از کنسرت، پخش ناگهانی یک کلیپ از نمایشگر سالن باعث غافلگیری روزبه بمانی شد. در این کلیپ، پدر و مادر روزبه خطاب به او حرف می‌زدند و به مرور خاطراتی از کودکی و نوجوانی‌اش پرداخته بودند. پخش این ویدیوی چند دقیقه‌ای باعث شد اشک در چشمان بمانی نقش ببندد. سپس ارکستر برای او موسیقی «تولدت مبارک» را نواخت تا اینگونه روزبه بمانی به گفته‌ی خودش متفاوت‌ترین جشن تولدش را تجربه کند.

ارکستر روزبه بمانی با تغییراتی نسبت به اجراهای قبلی، روی صحنه رفت. تفاوت در سازبندی قطعات نیز از جمله نکات بارز این اجرا بود.

اردلان کاظمی (کیبورد)، محمد عربانی (ویولن)، ماکان یعقوبی (پرکاشن)، مجید برومند (گیتار بیس)، سروش عمومی (درامز)، امیر جلیلی (گیتار الکتریک)، نوازندگانی بودند که با رهبری «مهرداد احمدزاده» روی صحنه رفتند. یک ارسکتر زهی شش نفره نیز این هنرمندان را همراهی می‌کرد. «شاهد صادق‌پور» مدیریت گروه روزبه بمانی را بر عهده دارد. «وحید امینی» نیز کارگردانی ویدیویی این برنامه را بر عهده داشت.

بمانی در این کنسرت علاوه بر آهنگ‌های آلبوم «کجا باید برم»، تک‌آهنگ‌های «اسمت که میاد»، «اتفاق» و «تنهایی» را نیز اجرا کرد.

اجرای ملودی‌های قطعات پرطرفداری چون «دنیای این روزای من»، «طلاق»، «گریز» و… در هنگام معرفی نوازندگان، با استقبال مخاطبین در سالن همراه شد.

علی ضیا، حمید سوریان، مهرداد نصرتی، دکتر محبوب پناهی، دکتر ابراهیم اُلفت و… از جمله میهمانان این خواننده در کنسرت ۵ آذر بودند.

امین بانی هوای دوری