فایضه کامیاب ،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران، واوموزیک،vavmusic

فایضه کامیاب: موفقیت در گلوبال میوزیک اواردز محصول همدلی گروه ما است

17 دی 1399 1:02 ب.ظ ایران

خواننده قطعه “رازدار” می‌گوید این قطعه صرفاً برای شرکت در گلوبال میوزیک اواردز تولید شد و فعلاً تصمیمی برای انتشار آن در سطح بین‌المللی یا داخلی اتخاذ نشده است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، قطعه “رازدار” به آهنگسازی احمد میرمعصومی و اجرای فایضه کامیاب و گروه کر، این هفته موفق به دریافت یکی از مدال‌های نقره گلوبال میوزیک اواردز یا جوایز موسیقی جهانی (Global Music Awards) شد. این جوایز برای معرفی موزیسین‌های مستقل از سال ۲۰۱۱ پایه‌گذاری شد و هر سال به چند هنرمند در کل دنیا نشان‌های طلا، نقره و برنز اهدا می‌کند.

سابقه کاری فایضه کامیاب خواننده موسیقی سنتی به کار بر روی موسیقی کلاسیک ایرانی همین‌طور موسیقی اقوام ایران برمی‌گردد و موسیقی فیلم، نمایش و کودک از دیگر فعالیت‌های اوست.

کامیاب در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین دراین‌باره توضیح داد: قطعه “رازدار” به آهنگسازی آقای احمد میرمعصومی و با حضور هنرمندانی همچون بابک ریاحی‌پور، علیرضا دریایی، فیروز ویسانلو، سمیرا محسنی و مهرداد ناصحی تولید شد و من هم افتخار همکاری در ساخت این قطعه را داشتم. من در قطعه “رازدار” بر روی غزلی مستحکم از آقای علیرضا بدیع اجرا کردم و کسب این جایزه بین‌المللی باعث افتخارم است. با تمام شرایطی که در سال جاری داشتیم و شیوع بیماری کووید-۱۹، خیلی خوشحالم که در آغاز سال ۲۰۲۱، لطف خداوند شامل ما شد و توانستیم چنین جایزه‌ای را دریافت و به مردم عزیز کشورمان هدیه کنیم.

کامیاب افزود: امسال در گلوبال میوزیک اواردز هنرمندان و گروه‌های مختلف و معتبر ایرانی که تعدادشان نیز کم نبود شرکت کردند که تعدادی مقام نیز آوردند. ما در موسیقی ارکسترال، موسیقی الکترونیک، موسیقی ایرانی و موسیقی فولک آثاری داشتیم که همکاران عزیز ما بسیار درخشیدند و بسیار خوشحالم که بنده نیز در کنار آن‌ها حضور داشتم. در مورد گروه حرفه‌ای خودمان باید بگویم که ما از آلبوم “نوازش لحظه‌ها” شروع به فعالیت کردیم و محصول همدلی گروه ما، کسب این جایزه بود.

او در مورد تولید قطعه “رازدار” گفت: این قطعه صرفاً برای شرکت در گلوبال میوزیک اواردز تولید شد و فعلاً تصمیمی برای انتشار “رازدار” در سطح بین‌المللی یا داخلی اتخاذ نشده است.

کامیاب در پایان بیان کرد: به‌عنوان کوچک‌ترین عضو خانواده بزرگ موسیقی ایرانی، فکر می‌کنم دینی بر گردنم است که همان‌طور که این موسیقی سینه‌به‌سینه به ما رسیده، من هم بتوانم رسالتم را مبتنی بر ظرفیت‌ها و قوانین کشور بجا بیاورم تا موسیقی ایرانی را به گوش جهانیان برسانیم و وظیفه‌مان را به‌درستی انجام دهیم.

امین بانی هوای دوری