فرشاد رمضانی، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک، vavmusic

فرشاد رمضانی: دوست دارم کنسرت آنلاین برگزار کنم ولی نمی‌دانم با کدام گروه

24 تیر 1399 9:43 ق.ظ ایران

رمضانی می‌گوید کرونا پیکر نیمه‌جان باقی مانده از موسیقی را هم نابود کرد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ،  فرشاد رمضانی خواننده موسیقی راک درباره جدیدترین فعالیت‌های خود  گفت: من یک تک‌آهنگ جدید دارم که در حال حاضر روی آن کار می‌کنم. ما به خاطر مسائل کرونا مجبور هستیم دورکار کنیم و هر کدام از بچه‌ها در خانه قسمت‌های مربوط به خودشان را ضبط می‌کنند و برای من می‌فرستند. روی یکی از شعرهای فروغ فرخزاد به نام “در غروبی ابدی” کار می‌کنم.

او درباره تاریخ انتشار این تک آهنگ عنوان کرد: هنوز نمی‌دانم چه زمانی منتشر می‌شود. این دورکاری دارد ما را اذیت می‌کند. هر کدام از بچه‌ها در یکی از شهرهای نیشابور، اصفهان، تهران، کرج و لس آنجلس هستند و دارند زحمت هر قسمت را می‌کشند.

فرشاد رمضانی اظهار داشت: من دوست دارم کنسرت آنلاین برگزار کنم ولی نمی‌دانم با کدام گروه باید این کار را انجام بدهم. گروه ما پس از جنجال‌ سال‌های گذشته از هم پاشید و در حال حاضر هر کدام از بچه‌ها به صورت جداگانه فعالیت می‌کند. در این کرونا بازار خودم ترجیح می‌دهم کاری نکنم که خدایی نکرده یکی از بچه‌ها در راه رفت و آمد به استودیو دچار بیماری شود. خودم نیز مشکل ریوی دارم و نمی‌توانم ریسک کنم.

رمضانی بیان کرد: در این شرایط غیر از تولید کار دیگری نمی‌توانم انجام بدهم. دارم روی طرح دو سه ویدئو کلیپ کار می‌کنم که اگر همه چیز خوب پیش برود نیاز به دیدار عوامل نداشته باشد. یعنی هر کدام از بچه‌ها از خانه خودشان کار کنند و در نهایت یکی از دوستان زحمت تدوین ‌آن‌ها را بکشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه کرونا به شدت به موسیقی ضربه زده است، تأکید کرد: کرونا پیکر نیمه‌جان باقی‌مانده از کرونا را هم نابود کرد.

امین بانی هوای دوری