اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی ایران، فریدون آسرایی

فریدون آسرایی : زمان قطعی انتشار آلبوم جدید من مشخص نیست

15 دی 1398 6:39 ب.ظ ایران

فریدون آسرایی خواننده پاپ در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: آلبوم جدید من که نام آن هنوز مشخص نشده آماده انتشار است و طی قراردادی که تهیه‌کننده محترم آلبوم با بهروز صفاریان داشتند، قرار بود این ماه به بازار بیاید، اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد و اکنون زمان قطعی انتشار آلبوم مشخص نیست.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک وی افزود: آلبوم جدید بنده کمتر از 10 قطعه است. فضای آن تقریباً مانند دیگر آلبوم‌هایی است که تاکنون منتشر کرده‌ام. تنها تفاوت این است که در آن برای اولین بار دو قطعه شاد اجرا کرده‌ام. در این آلبوم با هنرمندانی همچون مریم حیدرزاده، امید حجت، بهروز صفاریان همچنین چند هنرمند جوان همکاری داشته‌ام.

فریدون آسرایی ادامه داد: قطعاً تا قبل از انتشار آلبوم یکی از قطعات آن را به‌صورت تک آهنگ در فضای مجازی منتشر خواهم کرد. همچنین یک موزیک ویدئو از قطعات آلبوم جدید را نیز تولید و آماده انتشار کرده‌ایم که این موزیک ویدئو نیز قطعاً تا قبل از انتشار آلبوم منتشر خواهد شد.

این خواننده تصریح کرد: از آنجا که زمان انتشار آلبوم به تعویق افتاد و همچنین با توجه به اتفاقات ناگوار در کشور در ماه‌های اخیر تصمیم گرفتم فعلاً کنسرت برگزار نکنم، اما به امید خدا در اسفندماه کنسرتی را در تهران برگزار خواهیم کرد.

آسرایی در پایان در مورد حضور در جشنواره موسیقی فجر خاطرنشان کرد: بنده اصولاً حضور فعالی در جشنواره موسیقی فجر ندارم. متأسفانه چند سال است که مسئولان جشنواره خواننده‌هایی را که فروش بالاتری دارند برای حضور در این رویداد دعوت می‌کنند. ضمن این که جشنواره موسیقی فجر مانند جشنواره فیلم فجر نیست که بخش رقابتی داشته باشد و به نفرات برتر جایزه بدهد. البته یکی دو سال این کار انجام شد، اما مجدداً رویه جشنواره تغییر کرد.

امین بانی هوای دوری