ماهان بهرام‌خان ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ، واوموزیک،vavmusic

ماهان بهرام‌خان: کرونا باعث شد به موسیقی ایده‌آل خود نزدیک شوم

13 مهر 1399 2:05 ب.ظ ایران

بهرام خان می‌گوید ابتدا قصد داشت تک‌آهنگ‌های خود را به صورت آلبوم منتشر کند ولی ترجیح داد آن‌ها را به صورت تک‌آهنگ عرضه کند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ،  ماهان بهرام‌خان خواننده موسیقی پاپ درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: این روزها مشغول چند کار مختلف هستم که یک قسمت آن بحث تولید موزیک است. دو قطعه آماده کرده‌ام که مجوز نشر هر دو صادر شده و در مرحله پیش‌تولید ویدئوی آن‌ها هستم. ترانه، ملودی و تنظیم آن‌ها را خودم انجام داده‌ام.

وی با اشاره به این که برنامه خاصی برای تولید آلبوم ندارد، عنوان کرد: می‌خواستم تک آهنگ‌ها را به صورت آلبوم منتشر کنم ولی ترجیح دادم آن‌ها را به صورت تک‌آهنگ منتشر کنم و برای برخی از آن‌ها ویدئو بسازم.

این خواننده اظهار داشت: من و مؤسسه برنامه‌ریزی کرده‌ بودیم که بهمن یا اسفندماه سال گذشته کنسرت‌های خودمان را شروع کنیم ولی ابتدا به یک سری حوادث تلخ در جامعه برخوردیم و بعد در ادامه ویروس کرونا شیوع پیدا کرد.

بهرام خان در پایان خاطرنشان کرد: این وقفه‌ای که به وجود آمد باعث شد بتوانم گروهم را نسبت به قبل قوی‌‌تر کنم و موسیقی که می‌خواهم روی استیج ببرم را به ایده‌آلم نزدیک کنم. در حال حاضر با بچه‌ها هماهنگ هستیم و اگر خدایی نکرده کرونا از بین نرفت، احتمالاً در آینده چند قطعه را به صورت زنده اجرا کنم.

امین بانی هوای دوری