نمایشگاه بین‌المللی میلاد در چهارمین شب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در دو سانس میزبان محسن ابراهیم‌زاده خواننده پاپ بود.

در ابتدای این کنسرت ابراهیم‌زاده همراه با اعضای یکدست مشکی پوش ارکستر خود روی صحنه آمد و قطعه “مگه داریم” را برای مخاطبان خود اجرا کرد.

 از نکاتی که همین ابتدا طرفداران حاضر در سالن را شوکه می‌کرد صدای این خواننده بود که مثل همیشه جاندار نبود و علت آن مشکل جسمی او بود که باعث شده بود تا مانند همیشه روی سن درخشش نداشته باشد، با این وجود ابراهیم‌زاده به خاطر طرفداران خود با انرژی روی سن حاضر شد و این اجرا را به‌خوبی ادامه داد.

او پس از صحبت و خوشامدگویی به مخاطبان خود قطعات “بوی بارون” و “اگه به من باشه” را خواند. در ادامه ابراهیم‌زاده برای لحظاتی سالن را ترک کرد ولی اعضای ارکستر او همچنان به نوازندگی خود ادامه دادند و موزیک را قطع نکردند.

او پس از لحظاتی به روی صحنه برگشت و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر را تبریک گفت. سپس آهنگ “عاشق شدن” را اجرا کرد که با اجرای این آهنگ شور و هیجان نیز به سالن برگشت و طرفداران این خواننده به‌شدت از این اجرا استقبال کردند.

محسن ابراهیم‌زاده در لحظه‌ای عجیب و جالب به‌صورت عامیانه به خدا گفت که جان من کاری کن من همان محسنی باشم که هواداران منتظر دیدنش بودند. ضمن اینکه او وقتی با طرفدارانش صحبت می‌کرد یک جمله عجیب دیگر هم به زبان آورد که من عاشق خودم هستم.

“بی‌قرار”، “مرور خاطرات”، “من و تو”، “شب‌های دیوونگی”، “شبگردی”، “دونه دونه” دیگر قطعاتی بودند که ابراهیم‌زاده اجرا کرد و هواداران او در سالن میلاد لذت بردند.