محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده خواننده فینال لیگ قهرمانان آسیا شد

14 آبان 1397 7:56 ب.ظ ایران

با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، خواننده مراسم فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد. در حالی که پیش از این اعلام شده بود که شهاب مظفری و بهنام بانی خوانندگان بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند، عصر امروز دوشنبه ۱۴ آبان ماه، بهنام بانی اعلام کرد به دلیل رفتار غیرحرفه ای برگزار کنندگان این اجرا، صحبت و توافقات قطعی انجام نشده است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک پس از تکذیب اجرای بانی، سایت های ورزشی خبر از اجرای محسن ابراهیم زاده دادند. محسن ابراهیم زاده خواننده جوان و مطرح موسیقی پاپ که علاوه بر تهران در بسیاری از شهرهای کشور کنسرت خود را برگزار کرده است و طرفداران زیادی دارد، با اجرا در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی تهران، یکی از شب های باشکوه دوران فعالیت موسیقی خود را در پیش دارد.
این مراسم برای اولین بار در فوتبال ایران با حضور خواننده ی مطرح موسیقی پاپ برگزار خواهد شد. طبق برنامه ریزی ها قرار است تا این خواننده در استادیوم آزادی اجرایی ویژه پیش از شروع بازی برگشت داشته باشند.

دیدار برگشت تیم پرسپولیس و کاشینا آنتلرز ژاپن روز شنبه ۱۹ آبان ماه ساعت ۱۸:۳۰ در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که پرسپولیس نتیجه بازی رفت را در کشور ژاپن دو بر صفر به کاشیما باخته است و حال برای کسب نخستین قهرمانی در آسیا باید در نود دقیقه با تفاضل سه گل به برتری برسد و یا حداقل در نود دقیقه قانونی دو بر صفر پیروز میدان باشد و امیدوار به دست یابی به گل در ۱۲۰ دقیقه بماند.
گفتنی است اجرای زنده موسیقی در کنار برنامه‌های دیگری که برای تماشاگران تدارک دیده می‌شود از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این بازی به حساب می‌آید.

امین بانی هوای دوری