محسن چاوشی

محسن چاوشی اصلاحیه‌های دفتر موسیقی را نپذیرفت!

2 مرداد 1397 8:40 ق.ظ ایران

رئیس واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد خبر ممنوع الکاری محسن چاوشی را تکذیب کرد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ؛ پس از انتشار خبر احتمال ممنوع الکاری محسن چاوشی در رسانه نوا، پیگیری‌های خبرنگاران این رسانه برای گفتگو با رئیس دفتر موسیقی بی نتیجه ماند ولی رئیس واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی در گفتگویی با باشگاه خبرنگاران جوان خبر ممنوع الکاری محسن چاوشی را تکذیب کرده است.

ابوالفضل صادقی نژاد رئیس واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفت: شرکت متقاضی برای کسب مجوز آلبوم «ابراهیم»، پنج مرداد ۹۶ در خواستش را به دفتر موسیقی وزارت ارشاد ارسال کرد. این درخواست به شورای شعر دفتر موسیقی رفت و ۱۶ مرداد همان سال بررسی شد.

وی افزود: پس از بررسی شورای شعر، دو قطعه از این آلبوم هفت قطعه ای تأیید شد و پنج قطعه اصلاحیه خورد. پس از اینکه اصلاحیه به شرکت متقاضی ارسال شد، تا این لحظه هیچ پاسخی از این شرکت به دست ما نرسیده است.

صادقی نژاد در خصوص اصلاحاتی که به برخی اشعار آلبوم «ابراهیم» وارد شد، اظهار کرد: اصلاحیه ممکن است یک کلمه یا یک غلط املایی باشد. منظور از اصلاحیه، رد کردن آن پنج قطعه نیست. البته ریز اصلاحیه ها، در دستم نیست؛ اما آنچه مشخص و قطعی است، این است که دفتر موسیقی آلبوم را به کلی رد نکرده است.

رئیس واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان درباره شایعات مبنی بر ممنوع الکار شدن محسن چاوشی بیان کرد: محسن چاوشی ممنوع الکار نیست و می تواند به فعالیتش در موسیقی ادامه دهد.

امین بانی هوای دوری