سیدمحمد طباطبایی حسینی ، اخبار موسیقی ، اخبار موسیقی ایران ، واوموزیک

مدیرعامل جدید موسسه‌ی پیشکسوتان موسیقی منصوب شد

14 اسفند 1398 1:44 ب.ظ ایران

 براساس پیشنهاد هیأت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و با حکم سیدمجتبی حسینی، رئیس هیأت امنای مؤسسه، سیدمحمد طباطبایی حسینی به عنوان مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شد. این در حالی است که «سید عباس عظیمی» ظهر امروز بی اطلاعِ قبلی، نامه‌ای دریافت کرده که در آن پایان مأموریتش در موسسه اعلام شده است.

 

 

 

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، هیأت امنای مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با توجه به اساسنامه و پایان مهلت فعالیت هیات مدیره قبلی و قدردانی از اعضای هیات مدیره قبلی، سیدحسین سیدزاده، مهدی افضلی، حسن ریاحی، محسن علی اکبری و مریم معترف را به عنوان اعضای هیأت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت معرفی کرد و هیأت مدیره مؤسسه، سیدمحمد طباطبایی حسینی را به عنوان مدیر عامل انتخاب کرد.
در حکم مدیر عامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت آمده است: با استناد به ماده 12 اساسنامه مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و صورتجلسه مورخ 13/12/98 هیأت مدیره مؤسسه و نظر به تعهد و آگاهی جنابعالی، به عنوان مدیر عامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب می شوید.
از شما انتظار می رود با رعایت ضولبط قانونی و اصول انضباط مالی و تشکیلاتی در جهت اهداف مصرّح در اساسنامه از جمله حمایت از هنرمندان گرانقدر و پیشکسوت و سرمایه های فرهنگی و هنری کشور و استفاده از تجربیات و سوابق ارزنده ایشان اقدام فرمایید.
سیدمحمد طباطبایی حسینی، دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان کشور است و مدیریت روابط عمومی معاونت امور فرهنگی را در سوابق خود دارد.

امین بانی هوای دوری