راجر واترز،پینک فلوید،دیوید گیلمور،اخبار موسیقی،اخبار موسیقی جهان،واوموزیک

مشکل خواننده «پینک فلوید» با ترامپ و بایدن

31 اردیبهشت 1399 12:51 ق.ظ جهان

«راجر واترز» از «دیوید گیلمور» به خاطر ممنوعیت وی از وب سایت «پینک فلوید» به شدت انتقاد کرد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، «راجر واترز» عضو سابق گروه مشهور موسیقی «پینک فلوید» از همکار سال های دور خود «دیوید گیلمور» بابت ممنوعیت وی از دسترسی به وبسایت گروه مذکور در شبکه های اجتماعی به شدت انتقاد کرد.

عضو سابق «پینک فلوید» در این مورد گفت: دیوید گیلمور من را به خاطر بارگذاری آثار انفرادی ام در سایت گروه ممنوع کرده در حالی که همسر خودش همین کار را دارد در وبسایت گروه انجام می دهد.

واترز در پیامی ویدیویی که در توئیتر منتشر کرد به کنایه گفت: آنها فقط می توانند نام گروه را تغییر داده و همه چیز به خیر و خوشی بگذرد. قصد ندارم طعنه بزنم هرچند همانطور که میدانید این مسیری است که من گه گاهی از جنبه مزاجی و فطری به آن اتکا می کنم. این فیلم دوشنبه شب به عنوان اعلامیه ای از من منتشر شد و وقتی به وب سایت پینک فلوید اشاره می کنم، منظورم صفحه فیس بوک و بقیه نیز هست.

واترز ابتدا بابت استقبال مثبت طرفداران از نسخه جدید «مادر» فلوید که او با کمک گروه خود در طول همه گیری کرونا ضبط و منتشر کرد، تشکر کرد و گفت: این به من دلگرمی می دهد.

او افزود: این سؤال در ذهن می آید که چرا این ویدیو در وب سایتی که «پینک فلوید» نام دارد موجود نیست؟ خب، پاسخ این است که هیچ چیزی از من در این وب سایت موجود نیست. من توسط دیوید گیلمور از وب سایت منع شده ام. یک سال پیش برای حفظ اعضای گروه پینک فلوید کارهایی کردم. من همه راهکارهایی را برای گذر از این بن بست افتضاح وجود دارد را پیشنهاد کردم اما حاصلی نداشت و از این بابت متاسفم.

واترز پیشتر در مصاحبه ها به ملاقات ناخوشایند بین خود، گیلمور و نیک میسون اشاره کرده بود. اوضاع خیلی خوب پیش نرفت و میسون از گروه جدا شد و به گروه «Saucerful of Secrets»(مسرورِ اسرار) پیوست. من بارها گفته ام اگر الان ۳۰ میلیون نفر طرفدار عضو این وب سایت هستند بخاطر شاکله ۵ نفری گروهمان بوده که شامل من، «سید بَرِت» «ریک رایت»، «نیک» و «دیوید گیلمور» می شود.

راجر واترز اخیرا نه تنها بخاطر مخالفت های شدید با ترامپ و انتقادات تند از وی بلکه به خاطر انتقاد از رقیب او «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری فصل پاییز، بحث برانگیز شده است.

واتر، خواننده، نوازنده بِیس و ترانه سرای اصلی پینک فلوید، گروه را در دهه ۸۰ میلادی ترک کرد، سپس سه عضو باقی مانده را به دلیل ادامه کار تحت همان عنوان گروه «پینک فلوید» بدون حضور او شکایت کرد و جرقه این اختلافات از همان زمان زده شد.

امین بانی هوای دوری