جشنواره موسیقی فجر ٬ اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی ایران، واوموزیک

معرفی خواننده‌های پاپ حاضر در جشنواره موسیقی فجر

3 بهمن 1398 12:08 ق.ظ ایران

همزمان با اعلام سایت های بلیط فروشی جشنواره موسیقی فجر گروههای بخش پاپ این دوره از جشنواره معرفی شدند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک در بخش پاپ این دوره جشنواره ۹ گروه با ۱۶ اجرا حضور دارند. برادران (آرش و مسیح عدل پرور)، امید حاجیلی، علی یاسینی، رضا بهرام، محسن ابراهیم زاده، مهرداد جم، آروین افشار، سیروان خسروی و بهنام بانی در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا می کنند.

اجراهای پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در دو سانس ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰در هر روز برگزار می شود که گروه برادران(آرش و مسیح عدل پرور) روز چهارشنبه ۲۳ بهمن دو اجرا، امید حاجیلی و علی یاسینی در ۲۴ بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، رضا بهرام ۲۵ بهمن دو اجرا، محسن ابراهیم زاده ۲۶ بهمن دو اجرا، امیرعباس گلاب و گروه ماکان ۲۷بهمن، آرون افشار ۲۸ بهمن دو اجرا، سیروان خسروی ۲۹ بهمن ۲ اجرا و بهنام بانی اول اسفند ماه دو اجرا روی صحنه می روند.

بلیت فروشی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سایت های پارس بلیت (www.parsbelit.com) و تیوال (www.tiwall.com) انجام می شود که بلیت اجراهای پاپ فقط در سایت پارس بلیت فروخته می شود و علاقه مندان از ساعت ۱۷روز چهارشنبه دوم بهمن ماه می توانند بلیت های اجراهای پاپ جشنواره را خریداری کنند.

دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر آبان ماه در نامه ای به سایت های بلیت فروشی اجراهای موسیقی، طرح های پیشنهادی و شرایط آنها را برای فروش بلیت خواستار شد که بعد از بررسی شرایط از نظر خدمات و پشتیبانی فنی و قیمت های پیشنهادی، دو سایت تیوال و پارس بلیت برای فروش بلیت های جشنواره انتخاب شد.

همچنین جدول سایر اجراهای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر اوایل هفته آینده منتشر می شود و بلیت فروشی آنها انجام می شود.

امین بانی هوای دوری